Biuro prasowe
LIFESTYLE
2021-10-13
Mieszkańcy Warszawy i Gdańska zobaczyli się dzięki Windows 11
Mieszkańcy Gdańska i Warszawy wzięli udział w niezwykłym eksperymencie Windows 11.
Źródło informacji: dfusion
czytaj więcej
LIFESTYLE
2021-10-12
Rak prostaty – najczęstszy nowotwór u mężczyzn w Polsce!
Rak prostaty – najczęstszy nowotwór u mężczyzn w Polsce!
Źródło informacji: Konkret PR
czytaj więcej
LIFESTYLE
2021-10-12
Elektryczny Lexus LC, na którym możesz zagrać. Poznaj wyjątkową gitarę
Czy Lexus z gitarą są dobraną parą? Lexus LC Stratocaster pokazuje, że tak, łącząc świat muzyki z motoryzacją.
LIFESTYLE
2021-10-12
Umieć uratować komuś życie i zadbać o własne - bezcenna wartość
W Białymstoku zainaugurowano dwie realizowane w regionie inicjatywy – kampanię „Umiem Pomóc” , czyli warsztaty dla młodzieży z udzielania pierwszej pomocy oraz akcję „Healthy Cities”, w ramach której zachęcenie do ruchu łączy się z troską o środowisko naturalne.
LIFESTYLE
2021-10-12
Dobry styl to nasza pasja!
Kazar już kolejny raz w tym sezonie zaskakuje nas kolekcją – tym razem dedykowaną mężczyznom.
LIFESTYLE
2021-10-12
Drewno w kuchni – tak czy nie?
Czy naturalny materiał, jakim jest drewno, sprawdzi się również w kuchni? Na to pytanie odpowiada Sylwia Gulewicz-Wysocka, architektka w Galerii Wnętrz DOMAR...
Źródło informacji: GutPR Hanna Gehrke - Gut
czytaj więcej
LIFESTYLE
2021-10-12
W jaki sposób rozświetlić salon?
Co zrobić, aby salon był na tyle rozświetlony, że zapewni nam przez cały rok odpowiednie samopoczucie, wpływając dobrze na nasze zdrowie? Na to pytanie odpowiada Sylwia Gulewicz-Wysocka, architektka z Galerii Wnętrz DOMAR.
Źródło informacji: GutPR Hanna Gehrke - Gut
czytaj więcej
LIFESTYLE
2021-10-12
Nowe, turystyczne destynacje Polaków. Czy turyści kochają uzdrowiska?
W dobie pandemii i rosnącej czwartej fali koronawirusa, wyjazdy zagraniczne nie są tak pewne i bezpieczne, jak przed pandemią.
LIFESTYLE
2021-10-12
HOOF rozwija skrzydła jako samodzielna marka i zmienia strategię biznesową
Marka HOOF to zespół ekspertów z ponad 20-letnim doświadczeniem w kompleksowej realizacji przestrzeni biurowych i komercyjnych. Oferta produktowa jest stale uzupełniana o nowe usługi. Wiąże się to z dynamiką czasów, a także głębszymi zmianami w kontekście pandemii.