Biuro prasowe

Dom LIFESTYLE 2020-10-16

Szarości w dobrym tonie do każdego wnętrza

Szarość od wielu sezonów pozostaje wśród najchętniej wybieranych odcieni we wnętrzach, nieprzerwanie zachwycając swoją ponadczasową elegancją i klasą.
Źródło informacji: Practum Consulting
czytaj więcej
LIFESTYLE 2020-10-16

Polacy wciąż chcą jechać na wakacje

Sezon letni pomimo reżimu sanitarnego nie ostudził planów wyjazdowych Polaków. I choć wakacje już za nami, to wciąż wiele osób planuje wypoczynek w kraju lub zagranicą.
LIFESTYLE 2020-10-15

Zdrowie psychiczne, a efektywność pracowników. Dlaczego warto dbać o zespół?

31% pracowników odczuwa stres w pracy pare razy w tygodniu, a 14% nawet kilka razy w ciągu dnia[1], co przekłada się na ich efektywność i chęć wykonywania obowiązków. 10 października obchodziliśmy światowy dzień zdrowia psychicznego
LIFESTYLE 2020-10-15

Wysoka odporność na wyciągnięcie ręki

Dobry stan zdrowia jest szczególnie ważny w sezonie jesienno–zimowym. Naszą odporność mogą osłabić różne czynniki wewnętrzne i zewnętrzne. Jak ją budować, wpływając przy tym pozytywnie na naszą energię życiową?
LIFESTYLE 2020-10-15

Jak dbać o zdrowy kręgosłup dziecka? To ważne podczas snu, nauki i zabawy

Maluchy w wieku szkolnym są niezwykle narażone na kształtowanie się wad postawy.
LIFESTYLE 2020-10-15

Rozpoczyna się festiwal teatrów dla dzieci na warszawskiej Pradze

Już 23 października w Centrum Praskim Koneser rozpocznie się Ogólnopolski Przegląd Teatrów dla Dzieci organizowany przez wydawnictwo Tashka i Konesera, podczas którego wystąpią najlepsze teatry dziecięce z całej Polski.
LIFESTYLE 2020-10-15

Żołądkowa de Luxe w limitowanej edycji z ilustracjami Andrzeja Mleczki

Z końcem września do sklepów trafiła limitowana edycja Żołądkowej de Luxe. Na butelkach widnieje 5 rysunków autorstwa Andrzeja Mleczki. Wszystkie ilustracje dotyczą obyczajów i tradycji picia wódki w Polsce. Mają charakter humorystyczny i kontekstowo nawiązują do samej marki.
LIFESTYLE 2020-10-15

Pracodawca z sercem – ruszyła kampania społeczna

Ruszyła kampania społeczna „Pracodawca z sercem”, mająca na celu zwiększenie szans osób niepełnosprawnych na rynku pracy. Celem akcji jest poszerzenie świadomości w kwestii korzyści dla obu stron wynikających z zatrudnienia, a także burzenie stereotypów i barier społecznych.
LIFESTYLE 2020-10-15

Lepione w Magnolia Park

Polska tradycja, ale przełamana nowoczesnością. A do tego nutka orientu, smaki Europy, dania wegetariańskie i wegańskie. W nowej restauracji w Magnolia Park lepi się pierogi, kopytka, kluski śląskie i przyrządza inne tradycyjne specjały kuchni polskiej. Lepione jest już otwarte.
Źródło informacji: PR Expert
czytaj więcej
LIFESTYLE 2020-10-15

Przyszłość zależy od Ciebie – profilaktyka Różowego Października w Gdańsku

Od 15-31 października w sklepie Triumph w CH Osowa będzie można zaczerpnąć wiedzy o profilaktyce raka piersi. Dodatkowo 5 zł z każdego paragonu za zakupy w Triumph zostanie przekazane Fundacji Zdrowy Biust z Pabianic.
Źródło informacji: Publicon Sp. z.o.o.
czytaj więcej