Biuro prasowe
LIFESTYLE
2020-02-12
Idealny prezent na walentynki
Wielkimi krokami zbliżają się Walentynki. To wyjątkowy dzień, w którym na różne sposoby możemy pokazać bliskiej osobie, że jest dla nas ważna.
czytaj więcej
LIFESTYLE
2020-02-12
Katarzyna Czajka - Kominiarczuk | Empik Galeria Bałtycka
spotkanie
czytaj więcej
LIFESTYLE
2020-02-12
Agnieszka Szeżyńska | Empik Plac Wolności
Serdecznie zapraszamy na spotkanie z Agnieszką Szeżyńską, autorką książki „Warsztaty intymności”.
czytaj więcej
LIFESTYLE
2020-02-12
Wirus KBOT potrafi usunąć pliki systemowe bez możliwości ich odzyskania.
Niegdyś KBOT był uznawany za pierwszy “żywy” wirus, który został wykryty na przełomie ostatnich lat.
czytaj więcej
LIFESTYLE
2020-02-11
Thule prezentuje nowy miejski wózek dziecięcy – Thule Spring
Łatwo się prowadzi, łatwo się składa i łatwo dopasowuje do potrzeb rodziców i dziecka – taki właśnie jest najnowszy trójkołowy dziecięcy wózek Thule Spring, z którym odkrywanie świata i przemierzanie miejskich zakamarków będzie jeszcze wygodniejsze.
czytaj więcej
LIFESTYLE
2020-02-11
Polacy uwielbiają urządzać wnętrza – najlepiej zupełnie po swojemu [RAPORT]
„Czy lubisz swój dom?” – to jedno z pytań, które w swoim nowym badaniu zadała respondentom polska marka wnętrzarska VOX.
czytaj więcej
LIFESTYLE
2020-02-11
Z apetytem na Walentynki, czyli przez żołądek do serca
Pełne afrodyzjaków menu, dania w kształcie serca, kolacja w weneckich maskach czy lekcja podwalania – to tylko niektóre atrakcje przygotowane przez restauracje z okazji Walentynek.
czytaj więcej
LIFESTYLE
2020-02-11
ALICJA SINICKA - SPOTKANIE AUTORSKIE - ŁÓDŹ
ALICJA SINICKA - SPOTKANIE AUTORSKIE - ŁÓDŹ
20 lutego, godz. 18:00
Empik Manufaktura, Łódź, ul. Karskiego 5
czytaj więcej
LIFESTYLE
2020-02-11
SŁOWIK. SKAZANY NA BYCIE GANGSTEREM
PREMIERA KSIĄŻKI ,,SŁOWIK. SKAZANY NA BYCIE GANGSTEREM” o najbardziej znanym gangsterze „Pruszkowa”
czytaj więcej
LIFESTYLE
2020-02-10
Jak będzie wyglądał luksus w przyszłości? Lexus postanowił to zbadać
Lexus przeprowadził nietypowe badanie – japońska marka zapytała Amerykanów, co ich zdaniem będzie wyznacznikami luksusu za 10 lat. Wyniki zaskakują. Jakość produktów wcale nie okazała się najważniejsza.
czytaj więcej