Biuro prasowe
LIFESTYLE
2024-02-01
Jak zadbać o bezpieczne ferie zimowe?
Sezon ferii zimowych trwa w najlepsze. Część z nas wybiera odpoczynek w Polsce, a niektórzy poza granicami naszego kraju. Bez dwóch zdań jest to czas odpoczynku i szaleństwa na stokach narciarskich, świeżym powietrzu lub w innych wybranych przez nas miejscach.
LIFESTYLE
2024-02-01
Tłusty czwartek po azjatycku
Co usmażyć – zamiast pączka – na Tłusty Czwartek? Poznaj azjatycki deser, który pokochali Polacy!
LIFESTYLE
2024-02-01
Jedz Grześki i wygrywaj! W puli nagród czeka gotówka i… sztabki złota!
Marzysz o doskonałym początku roku? To wyobraź sobie chrupiącego wafelka Grześki, przełożonego kakaowym kremem i oblanego czekoladą... Teraz dodaj do tego szansę na dodatkowe 200 zł w kieszeni lub sztabkę złota!
LIFESTYLE
2024-02-01
ASICS odświeża kolekcję trailową
Marka ASICS wzywa do działania wszystkich entuzjastów biegania w terenie.
Źródło informacji: 2pr
czytaj więcej
LIFESTYLE
2024-02-01
Słuchawki douszne czy nauszne: kiedy i jakie wybrać?
Które słuchawki najlepiej sprawdzą się dla kinomaniaka, które dla gracza, biegacza, podróżnika, a które dla pracownika biurowego pracującego na open space?
LIFESTYLE
2024-02-01
Jak dbać o czyste powietrze w domu?
Zimą, gdy trwa szczyt sezonu grzewczego, niebezpieczny dla zdrowia smog doskwiera szczególnie. Jednak problem złej jakości powietrza dotyczy nie tylko otoczenia zewnętrznego.
Źródło informacji: Practum Consulting
czytaj więcej
LIFESTYLE
2024-02-01
Romans na stoku. Gdzie pary najchętniej spędzają romantyczny weekend?
Luty to miesiąc miłości. Wiele zakochanych par decyduje się na spędzenie romantycznych chwil w górach. To tam znajdą mnóstwo atrakcji - od jazdy na nartach po relaksujące spacery czy romantyczne kuligi.
LIFESTYLE
2024-02-01
Snickers® wystartował z kolejną odsłoną zimowej kampanii outdoor
Zimą „Głodny nie jesteś sobą” – Snickers® wystartował z kolejną odsłoną zimowej kampanii outdoor
LIFESTYLE
2024-02-01
Sukces WOŚP pokazał, że Polacy chętnie angażują się w pomaganie.
Sukces kolejnych edycji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy jest dowodem, że Polacy chętnie angażują się w pomaganie w ramach dużych akcji charytatywnych, zwłaszcza gdy są prowadzone przez wiarygodną organizację i skutecznego lidera.