Biuro prasowe

LIFESTYLE 2024-12-16

Hotel Bristol Art & Medical SPA – zimowy azyl pełen magii

Zima to nie tylko śnieg i mróz – to czas, kiedy możemy zatrzymać się na chwilę, otulić się ciepłem i pozwolić sobie na odrobinę luksusu. Hotel Bristol Art & Medical SPA, zanurzony w malowniczym krajobrazie Buska-Zdroju, zaprasza na zimowy wypoczynek.
LIFESTYLE 2024-12-16

Rozpoczęła się akcja „Pamiętamy – pomagamy”. Powstańcy Warszawscy otrzymają świą

Świąteczna atmosfera zawitała do Domu Powstańców Warszawskich. Warszawscy weterani otrzymali liczne życzenia, a także upominki od św. Mikołaja.
LIFESTYLE 2024-12-16

Jak rozciągnąć świąteczny budżet?

Jak rozciągnąć świąteczny budżet?
LIFESTYLE 2024-12-16

Kampania #ZachowajKontrolę. Praktyczne porady dla rodziców i opiekunów graczy

Branża gier wideo przypomina o najlepszych praktykach korzystania z wirtualnej rozrywki z okazji nadchodzących świąt.
LIFESTYLE 2024-12-16

TEATR PINOKIO W ŁODZI SŁUCHA GŁOSU WIDZÓW.

Teatr Pinokio w Łodzi po raz kolejny wsłuchuje się w głos widzów i pokazuje jak dbać o dostępność instytucji kultury.
LIFESTYLE 2024-12-16

Co czwarty Polak kupuje prezenty dopiero tydzień przed Wigilią - badanie FREENOW

FREENOW, aplikacja taxi i mobilności miejskiej, przeprowadziło ankietę, by sprawdzić, czy grudzień rzeczywiście budzi tak pozytywne skojarzenia u wszystkich.
LIFESTYLE 2024-12-16

Wielka świąteczna wyprzedaż MOVA dalej trwa!

Marka MOVA, producent inteligentnych rozwiązań do sprzątania, przygotowała wyjątkową ofertę przedświąteczną na swoje najpopularniejsze urządzenia oraz nowości.
Źródło informacji: Rumour Sp. z o.o.
czytaj więcej
LIFESTYLE 2024-12-16

La Sgambeda 2024: Kowalczyk po raz trzeci na podium

W niedzielę, 15 stycznia Justyna Kowalczyk pięciokrotna medalistka olimpijska, wygrała trzeci raz z rzędu zawody biegowe La Sgambeda organizowane we włoskim Livigno.
LIFESTYLE 2024-12-16

Świąteczne tradycje oczami Polaków - wyniki badania

Święta Bożego Narodzenia to niewątpliwie czas licznych międzypokoleniowych spotkań, ale czy kultywowania tradycji? Sprawdziła to agencja badawczo-konsultingowa Danae Sp.z o.o. w ogólnopolskim badaniu przeprowadzonym dla Organizacji Producentów Polski Karp.
Źródło informacji: M&CC
czytaj więcej
LIFESTYLE 2024-12-16

„Tak jak chcę”. Pepco prezentuje swoją pierwszą świąteczną kampanię wizerunkową

Pepco zaprezentowało swoją pierwszą świąteczną kampanię wizerunkową: „Tak jak chcę”.