Biuro prasowe

Prace ociepleniowe latem. Co trzeba wiedzieć Biuro prasowe
LIFESTYLE 2024-07-06

Prace ociepleniowe latem. Co trzeba wiedzieć

Przeprowadzenie termomodernizacji latem jak planowanie rejsu wymaga sprawdzenia prognozy pogody.
Źródło informacji: Best Brands PR
czytaj więcej
LIFESTYLE 2024-07-05

Każdego roku klienci Emirates delektują się ponad 45 mln wyśmienitych czekoladek

Z okazji Światowego Dnia Czekolady obchodzonego 7 lipca, linie Emirates przyjrzały się spożyciu tego przysmaku przez swoich klientów.
Marcin Giba gościem LEO w Domotece
LIFESTYLE 2024-07-05

Marcin Giba gościem LEO w Domotece

W Centrum Designu Domoteka w Warszawie odbyło się spotkanie z Marcinem Gibą, wybitnym fotografem, wielokrotnie nagradzanym zarówno w Polsce, jak i na arenie międzynarodowej.
Źródło informacji: OKK! PR
czytaj więcej
LIFESTYLE 2024-07-05

Świętuj Dzień Czekolady razem z Lidl Polska

Lidl Polska, dla którego zrównoważony rozwój jest jednym z filarów polityki CSR, promuje świadome odżywianie, z poszanowaniem zasobów oraz osób pracujących w łańcuchach dostaw.
LIFESTYLE 2024-07-05

La Royal Society of St George i Arystokracja Adriatycka Europy Wschodnie

Wydarzenie VII Edycji Arystokracji Adriatyckiej Europy Wschodniej, 12 października 2024 r. w Giugliano w Kampanii, łączy szlachectwo, kulturę i elegancję, wspierając dobroczynność dla Godenu w Ghanie.
LIFESTYLE 2024-07-05

Primark wprowadza nową kolekcję z okazji 30. rocznicy premiery „Króla Lwa”

Z okazji 30. rocznicy premiery Króla Lwa, Primark nawiązał współpracę z Disneyem i wprowadził na rynek kolekcję odzieży oraz akcesoriów z wizerunkami bohaterów kultowej bajki.
LIFESTYLE 2024-07-05

Nowy wymiar sałatki. Dodaj ten składnik i zachwyć się bogactwem smaku.

Nowy wymiar sałatki. Dodaj ten składnik i zachwyć się bogactwem smaku.
Soudal wspiera edukację młodych architektów
LIFESTYLE 2024-07-05

Soudal wspiera edukację młodych architektów

Podczas gali finałowej Builder for the Future 2024 rozstrzygnięto XI Konkurs dla Młodych Architektów, organizowany przez miesięcznik „Builder”. Wzorem lat ubiegłych partnerem strategicznym Konkursu była firma Soudal.
Źródło informacji: Best Brands PR
czytaj więcej
LIFESTYLE 2024-07-05

Jak pielęgnować skórę muśniętą słońcem?

Kosmetolodzy podkreślają, że słowa-klucze letniego, słonecznego relaksu to: bezpieczeństwo, pielęgnacja i… trendy! Jednym z nich jest złoto, które stało się prawdziwym hitem sezonu – wprowadzając modę na migoczące drobinki na opalonej skórze.
Źródło informacji: Festcom
czytaj więcej
LIFESTYLE 2024-07-05

„Testerzy porządku, mistrzowie bałaganu” - Esperienza Agency startuje z kampanią

Esperienza Agency informuje o najnowszej współpracy z Vileda Polska, mającej na celu promocję innowacyjnej linii produktów VILEDA PET PRO, stworzonej specjalnie z myślą o właścicielach zwierząt.