Biuro prasowe
LIFESTYLE
2024-10-21
MOVA S4 Detect - oświetlona droga do perfekcyjnej czystości
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na inteligentne i wydajne rozwiązania do sprzątania, marka MOVA prezentuje swój najnowszy produkt - MOVA S4 Detect.
Źródło informacji: Rumour Sp. z o.o.
czytaj więcej
LIFESTYLE
2024-10-21
“Jesteśmy po Waszej stronie”. Lider nawiązał współpracę z marką Chicco
Dystrybutor ze Starachowic rozpoczyna sprzedaż produktów włoskiej marki dla najmłodszych.
Źródło informacji: 2moro
czytaj więcej
LIFESTYLE
2024-10-21
Salad Story z nowym lokalem. Sieć otwiera się w warszawskim biurowcu Forest
Kolejna restauracja sieci Salad Story otwiera się już 21 października w warszawskim biurowcu Forest. W odpowiedzi na potrzeby pracujących w budynku osób, w ofercie dostępne będą również dania śniadaniowe. To już trzecia restauracja z rozszerzonym menu.
LIFESTYLE
2024-10-21
Upiorne przekąski z produktami WSP „Społem”
Halloween to doskonały pretekst, aby urządzić przebieraną imprezę z potwornym motywem. Warto zadbać o to, aby nie tylko kostiumy i dekoracje oddawały atmosferę tego wydarzenia, ale także potrawy.
Źródło informacji: Soul&Mind
czytaj więcej
LIFESTYLE
2024-10-19
KittyBella w Atrium Biała! Spotkaj się z idolką i weź udział w warsztatach kodow
Już w sobotę, 19 października, Atrium Biała zamieni się w raj dla fanów gier wideo i świata YouTube. Centrum handlowe w Białymstoku odwiedzi gwiazda młodego pokolenia – youtuberka i streamerka KittyBella!
LIFESTYLE
2024-10-19
Powrót do lat 90. z Mikro Orchestra: muzyczna i wizualna podróż
Powrót do lat 90. z Mikro Orchestra: muzyczna i wizualna podróż z użyciem archaicznych konsoli do gier.
LIFESTYLE
2024-10-18
Zieleń w eleganckiej oprawie
Palisady, murki, obrzeża i donice to elementy aranżacji, które pozwalają wprowadzić porządek i usystematyzować zieleń w ogrodzie. Każdy z nich ma szereg zastosowań, przy czym wiele zależy od ich pomysłowego wykorzystania.
Źródło informacji: Tok Tok
czytaj więcej
LIFESTYLE
2024-10-18
Marka M&M’S® wspiera budowanie inkluzywności i tolerancji w Polsce
W połowie października ruszyła kampania społeczna „Filary Tolerancji”, której celem jest promowanie postaw otwartości i zrozumienia. Marka M&M’S® została partnerem inicjatywy i fundatorem instalacji artystycznej, którą można zobaczyć w centrum Warszawy.
Źródło informacji: GardenOfWords
czytaj więcej
LIFESTYLE
2024-10-18
Kiedy choroba może zabrać płodność, warto zabezpieczyć ją na przyszłość
Zabezpieczenie płodności żeńskiej i męskiej polega na zamrożeniu komórek rozrodczych w klinikach leczenia niepłodności.
LIFESTYLE
2024-10-18
Różowy październik czas start! Ruszyła akcja Przymierz się do samobadania
Już po raz drugi organizatorzy kampanii „Wylecz raka piersi HER2+”[1] we współpracy z marką modową H&M ruszają z akcją „Przymierz się do samobadania”. Ponownie głównym celem kampanii jest zachęcenie kobiet do wykonywania badań profilaktycznych i wzmożonej czujności onkologicznej.