Biuro prasowe
LIFESTYLE
2020-03-24
Innowacyjny system odbudowy skóry bez wychodzenia z domu. Efekt? Odrodzona skóra
Warto wykorzystać czas, w którym powinniśmy pozostać w domach, i uzupełnić swoją pielęgnacyjną również o rutynę odżywiania skóry aminokwasami. Dlaczego to takie ważne? Spieszymy z odpowiedzią!
czytaj więcej
LIFESTYLE
2020-03-23
Artistique od Avon – arcydzieło sztuki perfumeryjnej
Perfumiarstwo to sztuka rzemiosła: pasji, emocji, kreatywności i doświadczenia. Avon przedstawia kolekcję Artistique, czyli trzy unikalne zapachy, starannie stworzone przez światowej sławy francuskich perfumiarzy.
czytaj więcej
LIFESTYLE
2020-03-20
3 triki fryzjera na regenerację włosów po zimie
Matowe, pozbawione energii, z rozdwojonymi końcówkami – niejedna Polka mogłaby tymi słowami określić kondycję włosów po zimie. Nadchodząca wiosna zobowiązuje do przywrócenia im witalności. Jak przeprowadzić intensywną terapię wzmacniającą? Radzi fryzjer Damian Drzyzga.
czytaj więcej
LIFESTYLE
2020-03-19
Co możesz teraz zrobić dla swojej skóry w domowym zaciszu, na co nigdy nie miała
Czas kwarantanny nie jest dla nikogo łatwy. Niestety na pewne kwestie nie mamy wpływu, a czas spędzony w domu warto wykorzystać jak najlepiej. Warto jeszcze bardziej niż wcześniej zadbać o właściwą pielęgnację skóry. Jak się za to zabrać? Podpowiadamy!
czytaj więcej
LIFESTYLE
2020-03-18
Dłonie naszą wizytówką
Co zrobić, by cieszyć się pięknymi i gładkimi dłońmi?
czytaj więcej
LIFESTYLE
2020-03-16
MEDIDERMA PRZEDSTAWIA NOWE WYPEŁNIACZE FILLDERMA FILLERS
Czy przywrócenie młodzieńczego wyglądu jest możliwe? TAK! Odpowiedzią na potrzeby naszej skóry są najnowsze wypełniacze na bazie kwasu hialuronowego FILLDERMA FILLERS od Mediderma.
czytaj więcej
LIFESTYLE
2020-03-16
POLSKA PREMIERA WYPEŁNIACZY FILLDERMA OD MARKI MEDIDERMA
4 marca br. w warszawskim Hotelu Bellotto odbyła się premiera najnowszych wypełniaczy na bazie kwasu hialuronowego FILLDERMA FILLERS od marki Mediderma.
czytaj więcej
Avon NIE OBCHODZI DNIA KOBIET
Avon nie obchodzi Dnia Kobiet, ponieważ ich losy obchodzą firmę przez 365 dni w roku. W ten przewrotny sposób, marka chce podkreślić, że troszczy się o Panie przez cały rok – #365DniKobiet.
czytaj więcej