Biuro prasowe
LIFESTYLE
2020-11-06
Dzieci pomagają dzieciom. Uczniowie białostockiej SSP nr 11 w „Zakręconej akcji”
Cała społeczność Społecznej Szkoły Podstawowej nr 11 zbiera nakrętki, by pomóc choremu na rdzeniowy zanik mięśni Nikosiowi. Potrzeba aż 10 mln zł, więc każda złotówka się liczy
Źródło informacji: Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko
czytaj więcej
LIFESTYLE
2020-11-06
Wyjątkowe pomysły na świąteczne i okazjonalne prezenty
Zbliżające się Mikołajki, święta czy wypadające po drodze inne okazje (np. urodziny) zmuszają do pomyślenia zawczasu nad odpowiednimi prezentami. Na co warto postawić. Podpowiadamy!
LIFESTYLE
2020-11-05
Idea Creative Group z wirtualnym studio dla firmy z branży farmaceutycznej
Za agencją Idea Creative Group kolejna realizacja dużego eventu w przestrzeni online. Do wykonania projektu wykorzystano wirtualne studio z ekranem diodowym, a także znane osobistości ze świata show-biznesu.
LIFESTYLE
2020-11-05
„Wybierz najlepszy smak” – rusza nowa kampania 360 marki Duda Nasze Polskie
Rusza wyjątkowa kampania reklamowa marki Duda Nasze Polskie. Jej celem jest przedstawienie szerokiemu gronu odbiorców produktów marki, a także promocja polskiej kuchni regionalnej.
LIFESTYLE
2020-11-05
WINIARY po raz 10 edukuje młodzież o zdrowym odżywianiu
Program WINIARY „Gotuj Się Na Zmiany” to kampania edukacyjna dla dzieci i młodzieży, która ma na celu poprawienie nawyków żywieniowych uczniów szkół podstawowych w wieku 12-15 lat. Organizacją i promocją programu zajmują się: NAV agency, Mint Media oraz Clue PR.
LIFESTYLE
2020-11-05
Nowoczesny dom – beton, drewno i wzorzyste akcenty
Jasny, przestronny, prosty i funkcjonalny – taki jest dom na warszawskim Wawrze. Solidną bazę aranżacji tworzy beton i drewno. Wzorzyste akcenty w pastelowych odcieniach pokazują, że właścicielom nie brak fantazji i polotu.
Źródło informacji: OKK! PR
czytaj więcej
IT i technologie LIFESTYLE
2020-11-05
Aplikacja Nest Banku dołącza do Huawei AppGallery
Aplikacja Nest Banku dołącza do Huawei AppGallery
LIFESTYLE
2020-11-05
Kominek tradycyjny. Ciepło domowego ogniska od marki Kratki
Blask roztańczonych płomieni, relaksujący trzaskognia i przyjemne ciepło... nic tak nie zaprasza do błogiego odpoczynku jak tradycyjny kominek w domowym zaciszu. Kameralny klimat i ciepła atmosfera sprawiają, że wszyscy domownicy czują się bezpiecznie
i przytulnie.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
czytaj więcej
LIFESTYLE
2020-11-05
„Polski stół” – kulinarna opowieść o Polsce
Przewodnik po polskich tradycjach kulinarnych autorstwa Magdaleny Tomaszewskiej-Bolałek. Cyfrowa publikacja jest dostępna bezpłatnie w językach angielskim oraz hiszpańskim. Wśród partnerów publikacji znalazło się m.in. Muzeum Polskiej Wódki i Stowarzyszenie Polska Wódka.
LIFESTYLE
2020-11-05
Perrigo przejęło marki Emolium®, Iwostin® i Loxon®
Perrigo jedna z największych na świecie firm zajmujących się produkcją, sprzedażą i dystrybucją leków bez recepty oraz produktów pielęgnacyjnych, sfinalizowała akwizycję trzech wiodących marek dermokosmetycznych Emolium®, Iwostin i Loxon® od firmy Sanofi.
Źródło informacji: PR
czytaj więcej