Biuro prasowe
LIFESTYLE
2020-02-27
Wiosna puka do naszych szaf
Za oknem widać, że wiosna coraz bliżej… Dlatego warto już zatroszczyć się o zwartość szafy i przygotować się do sezonu wiosennego. We Wrocław Fashion Outlet można zrobić to ze zniżkami nawet do – 70%, teraz także w nowych sklepach i odnowionych wnętrzach
LIFESTYLE
2020-02-26
HARIBO rozszerza ofertę wariantów kwaśnych
Marka HARIBO poszerzyła ofertę kwaśnych żelek. Pojawiła się nowość – HARIBO Happy Cola Kwaśne, a popularne Kwaśne Języczki HARIBO dostępne są także w większym opakowaniu 175 g.
LIFESTYLE
2020-02-20
Walentynki – co najczęściej kupujemy dla naszej drugiej połówki?
Walentynki – co najczęściej kupujemy dla naszej drugiej połówki?
LIFESTYLE
2020-02-17
Na polskim rynku pojawią się nowe, ekologiczne produkty
Każdy może i powinien mieć swój wkład w ochronę środowiska, ponieważ natura jest naszym wspólnym dobrem. Marka Paclan rozumie to doskonale i wprowadza na rynek nową, ekologiczną linię artykułów gospodarstwa domowego - For Nature.
Źródło informacji: Me & My Friends
czytaj więcej
LIFESTYLE
2020-02-12
NEONET na walentynki – promocje dla zakochanych
Święto Zakochanych tuż, tuż. To ostatni moment, by zaplanować kupno wyjątkowego upominku dla drugiej połówki. Wybór prezentu dla ukochanej osoby to nie zawsze prosta sprawa, dlatego NEONET wyciąga pomocną dłoń.
LIFESTYLE
2020-02-06
NOWA ODSŁONA SERWISU SZOPI.PL – JEGO WYGLĄDU I FUNKCJONALNOŚCI
Zmieniony serwis Szopi.pl to przede wszystkim ułatwienia w dokonywaniu zakupów za pomocą tej platformy, godzinne okna dostawy i nowe aplikacje IOS i Android.
Źródło informacji: LB Relations
czytaj więcej
LIFESTYLE
2020-02-03
Wyznaj miłość w Bytomiu i wygraj pierścionek z brylantem!
Opowiedz swoją miłosną historię i sprezentuj ukochanej spektakularny upominek na walentynki. W Bytomiu właśnie ruszył wyjątkowy konkurs, w którym do wygrania są aż trzy złote pierścionki z brylantami!
Źródło informacji: PR Expert
czytaj więcej
LIFESTYLE
2020-02-03
Konkurs konsumencki w Tesco w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”
WARSZAWA, styczeń, 2020 – W ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi” marka Milka przygotowała kolejny konkurs skierowany do konsumentów. Do wygrania są walizki wypełnione słodyczami oraz 3 vouchery o wartości 10 000 zł na rodzinne wyjazdy!
LIFESTYLE
2020-01-31
Sieć handlowa Netto wystartowała z nową kampanią lojalnościową
W poniedziałek, 20 stycznia, w sieci handlowej Netto ruszyła nowa odsłona programu lojalnościowego, przygotowanego we współpracy z TCC Retail Marketing. Tym razem akcja jest poświęcona podróżom.
Źródło informacji: Walk PR
czytaj więcej
Które trendy z 2019 r. będą obowiązywały także w tym roku?
Zeszły rok obfitował w wiele ciekawych trendów. Część z nich z pewnością zostanie z nami na dłużej, o innych wolałybyśmy jak najszybciej zapomnieć. Które inspiracje skradły nasze serca, a które przejdą do niechlubnej historii mody?