Biuro prasowe

LIFESTYLE 2024-09-13

Konkurs „Smak pełen wspomnień” – aktywacja marki Wiejskie Ziemniaczki

Marka Wiejskie Ziemniaczki rusza z nową aktywacją o haśle „Smak pełen wspomnień”.
LIFESTYLE 2024-09-13

Powrót do szkoły – jak przygotować zwierzęta na zmianę rutyny?

Powrót do szkoły to czas pełen emocji i nowych wyzwań nie tylko dla dzieci i ich rodziców, ale również dla naszych czworonożnych przyjaciół. Jak zatem przygotować pupila na nową sytuację, aby zmiana była jak najmniej odczuwalna dla wszystkich? Oto kilka praktycznych wskazówek.
LIFESTYLE 2024-09-13

Kawiarnia Green Caffè Nero ruszyła z cyklem spacerów #zKawąPoKrakowie

Kawiarnie Green Caffè Nero rozpoczęły nową serię autorskich spacerów tematycznych pod nazwą #zKawąPoKrakowie. Najbliższe spotkanie pod hasłem ,,Brudne sprawki – nieelegancka historia Krakowa” odbędzie się już 15 września.
LIFESTYLE 2024-09-13

Koncert „Muzyka na księżycową nutę”

Ośrodek Instytut Konfucjusza w Krakowie serdecznie zaprasza wszystkich w piątek 20 września o godz. 17:00 na koncert "Muzyka na księżycową nutę".
Źródło informacji: Instytut Konfucjusza w Krakowie
czytaj więcej
LIFESTYLE 2024-09-13

Cena biletu lotniczego niższa średnio o 19 proc. niż rok temu

Po raz kolejny eksperci Fru.pl przeanalizowali rezerwacje dokonane w sezonie letnim i przygotowali raport podsumowujący tegoroczne wakacje.
Natura kontra nowoczesność we wnętrzach. Co jest na topie?
LIFESTYLE 2024-09-13

Natura kontra nowoczesność we wnętrzach. Co jest na topie?

Aranżacja wnętrz to dziś przestrzeń nieograniczonych możliwości, gdzie często eklektyzm przenika się z minimalizmem.
LIFESTYLE 2024-09-13

Sztuka Prawidłowego Oddychania

Kasia Jop – dyplomowany kosmetolog medyczny, certyfikowany beauty expert, businesswoman;
LIFESTYLE 2024-09-12

Wystartowała rejestracja w programie DZIECI MAJĄ WYCHODNE - rok szkolny 2024/25

Podstawowym celem jest włączenie do praktyki placówek (przedszkoli i szkół podstawowych) regularnych pobytów nauczycieli i dzieci w naturze, niezależnie od pogody.
Źródło informacji: Estoria PR
czytaj więcej
LIFESTYLE 2024-09-12

Nowa kampania Alpro: smak, produkty roślinne i Rozkoszny w rolach głównych

Marka Alpro wystartowała z nową kampanią promocyjną. Prowadzone pod hasłem "Roślinnie, zawsze pysznie!" działania mają na celu zachęcenie konsumentów do odkrywania różnorodności i bogactwa smaków, jakie oferują roślinne produkty Alpro.