Biuro prasowe
LIFESTYLE
2024-09-13
Konkurs „Smak pełen wspomnień” – aktywacja marki Wiejskie Ziemniaczki
Marka Wiejskie Ziemniaczki rusza z nową aktywacją o haśle „Smak pełen wspomnień”.
LIFESTYLE
2024-09-13
Powrót do szkoły – jak przygotować zwierzęta na zmianę rutyny?
Powrót do szkoły to czas pełen emocji i nowych wyzwań nie tylko dla dzieci i ich rodziców, ale również dla naszych czworonożnych przyjaciół. Jak zatem przygotować pupila na nową sytuację, aby zmiana była jak najmniej odczuwalna
dla wszystkich? Oto kilka praktycznych wskazówek.
LIFESTYLE
2024-09-13
Kawiarnia Green Caffè Nero ruszyła z cyklem spacerów #zKawąPoKrakowie
Kawiarnie Green Caffè Nero rozpoczęły nową serię autorskich spacerów
tematycznych pod nazwą #zKawąPoKrakowie. Najbliższe spotkanie pod hasłem ,,Brudne sprawki – nieelegancka
historia Krakowa” odbędzie się już 15 września.
LIFESTYLE
2024-09-13
Koncert „Muzyka na księżycową nutę”
Ośrodek Instytut Konfucjusza w Krakowie serdecznie zaprasza wszystkich w piątek 20 września o godz. 17:00 na koncert "Muzyka na księżycową nutę".
Źródło informacji: Instytut Konfucjusza w Krakowie
czytaj więcej
LIFESTYLE
2024-09-13
Cena biletu lotniczego niższa średnio o 19 proc. niż rok temu
Po raz kolejny eksperci Fru.pl przeanalizowali rezerwacje dokonane w sezonie letnim i przygotowali raport podsumowujący tegoroczne wakacje.
LIFESTYLE
2024-09-13
Natura kontra nowoczesność we wnętrzach. Co jest na topie?
Aranżacja wnętrz to dziś przestrzeń nieograniczonych możliwości, gdzie często eklektyzm przenika się z minimalizmem.
LIFESTYLE
2024-09-13
Sztuka Prawidłowego Oddychania
Kasia Jop – dyplomowany kosmetolog medyczny, certyfikowany beauty expert, businesswoman;
LIFESTYLE
2024-09-12
Wystartowała rejestracja w programie DZIECI MAJĄ WYCHODNE - rok szkolny 2024/25
Podstawowym celem jest włączenie do praktyki placówek (przedszkoli i szkół podstawowych) regularnych pobytów nauczycieli i dzieci w naturze, niezależnie od pogody.
Źródło informacji: Estoria PR
czytaj więcej
LIFESTYLE
2024-09-12
Nowa kampania Alpro: smak, produkty roślinne i Rozkoszny w rolach głównych
Marka Alpro wystartowała z nową kampanią promocyjną. Prowadzone pod hasłem "Roślinnie, zawsze pysznie!" działania mają na celu zachęcenie konsumentów do odkrywania różnorodności i bogactwa smaków, jakie oferują roślinne produkty Alpro.