Biuro prasowe

LIFESTYLE 2020-11-05

„Wybierz najlepszy smak” – rusza nowa kampania 360 marki Duda Nasze Polskie

Rusza wyjątkowa kampania reklamowa marki Duda Nasze Polskie. Jej celem jest przedstawienie szerokiemu gronu odbiorców produktów marki, a także promocja polskiej kuchni regionalnej.
LIFESTYLE 2020-11-05

WINIARY po raz 10 edukuje młodzież o zdrowym odżywianiu

Program WINIARY „Gotuj Się Na Zmiany” to kampania edukacyjna dla dzieci i młodzieży, która ma na celu poprawienie nawyków żywieniowych uczniów szkół podstawowych w wieku 12-15 lat. Organizacją i promocją programu zajmują się: NAV agency, Mint Media oraz Clue PR.
Nowoczesny dom – beton, drewno i wzorzyste akcenty
LIFESTYLE 2020-11-05

Nowoczesny dom – beton, drewno i wzorzyste akcenty

Jasny, przestronny, prosty i funkcjonalny – taki jest dom na warszawskim Wawrze. Solidną bazę aranżacji tworzy beton i drewno. Wzorzyste akcenty w pastelowych odcieniach pokazują, że właścicielom nie brak fantazji i polotu.
Źródło informacji: OKK! PR
czytaj więcej

Aplikacja Nest Banku dołącza do Huawei AppGallery

Aplikacja Nest Banku dołącza do Huawei AppGallery
Kominek tradycyjny. Ciepło domowego ogniska od marki Kratki
LIFESTYLE 2020-11-05

Kominek tradycyjny. Ciepło domowego ogniska od marki Kratki

Blask roztańczonych płomieni, relaksujący trzaskognia i przyjemne ciepło... nic tak nie zaprasza do błogiego odpoczynku jak tradycyjny kominek w domowym zaciszu. Kameralny klimat i ciepła atmosfera sprawiają, że wszyscy domownicy czują się bezpiecznie i przytulnie.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
czytaj więcej
LIFESTYLE 2020-11-05

„Polski stół” – kulinarna opowieść o Polsce

Przewodnik po polskich tradycjach kulinarnych autorstwa Magdaleny Tomaszewskiej-Bolałek. Cyfrowa publikacja jest dostępna bezpłatnie w językach angielskim oraz hiszpańskim. Wśród partnerów publikacji znalazło się m.in. Muzeum Polskiej Wódki i Stowarzyszenie Polska Wódka.
LIFESTYLE 2020-11-05

Perrigo przejęło marki Emolium®, Iwostin® i Loxon®

Perrigo jedna z największych na świecie firm zajmujących się produkcją, sprzedażą i dystrybucją leków bez recepty oraz produktów pielęgnacyjnych, sfinalizowała akwizycję trzech wiodących marek dermokosmetycznych Emolium®, Iwostin i Loxon® od firmy Sanofi.
Źródło informacji: PR
czytaj więcej
LIFESTYLE 2020-11-05

Role współczesnych kobiet

Na podstawie wyników badania, które we współpracy z ambasadorkami, ekspertami i internautkami zrealizowała firma badawcza Mobile Institute
Styl życia LIFESTYLE 2020-11-05

PSZOK – legalny i wygodny sposób na kłopotliwe odpady

Każdy z nas mierzy się z problemem odpadów, których nie wolno wyrzucić do pojemników do segregacji. Według raportu ONZ „Global E-Waste Monitor 2020”, tylko w 2019 roku w skali całego świata wyrzuciliśmy 53,6 milionów ton elektrośmieci, które są jedynie szczytem (...)
LIFESTYLE 2020-11-05

Atrium Reduta prezentuje prace laureatów konkursu „POMAG

Czym jest pomoc? Wsparciem emocjonalnym, finansowym lub dobrą radą w chwili zwątpienia. Czasami po prostu rozmową z drugim człowiekiem. Możliwości interpretacji jest wiele. Atrium Reduta wraz z OPS Ochota zapytały o to dzieci.