Biuro prasowe

LIFESTYLE 2022-09-29

Lidl Polska zachęca do bycia artystą niemarnowania

Lidl Polska zachęca klientów do bycia artystami. A konkretnie – artystami niemarnowania. Firma rozpoczęła właśnie drugą edycję kampanii „Sztuka niemarnowania”, w której dzieli się praktycznymi wskazówkami dotyczącymi ratowania produktów spożywczych.
LIFESTYLE 2022-09-28

Emocje podczas Pierwszego Babskiego Szczytu Zajebistości czyli Kobiety na lUUzie

W sobotę 24 września, o godziny 12.00 na Śląsku, w miejscowości Piasek spotkało się grono wyjątkowych i niepowtarzalnych kobiet z Polski i Europy.
LIFESTYLE 2022-09-28

Rowery kurierskie wyjechały na ulice Poznania

Mogą pomieścić nawet kilkadziesiąt paczek. Są ekologiczne i nie hałasują. Rowery kurierskie w barwach GLS wyjechały na ulice Poznania. Stolica Wielkopolski jest kolejnym miastem, gdzie przesyłki będą dostarczane jednośladami. W których rejonach zobaczymy rowery kurierskie?
Źródło informacji: PR Expert
czytaj więcej
LIFESTYLE 2022-09-27

Uporządkuj swoje marzenia… na mapie

Mapa marzeń to świetny sposób na wizualizację i uporządkowanie swoich celów i planów. Pozwala kreatywnie wyrazić siebie, a przy okazji motywuje do działania. Podpowiadamy jak zrobić ją dobrze i z pomysłem.
LIFESTYLE 2022-09-27

Prosto z morza w słusznej sprawie

Czy wiesz, że pijąc wodę, możesz przyczynić się obrony dzikiej przyrody oceanu? Z nową limitowaną edycją Waterdrop jest to możliwe! 10% z każdej sprzedanej szklanej butelki wspiera operację Czyste Fale
Źródło informacji: Planet Partners sp.z.o.o.
czytaj więcej
LIFESTYLE 2022-09-27

Avon przeprowadzi lekcje samobadania piersi w 100 szkołach w Polsce

Avon startuje z nową kampanią edukacyjną „Normalne, że ich dotykam” skierowaną do nastolatek. Jej celem jest zaszczepienie prozdrowotnych postaw wśród dziewczyn od 16. roku życia.
LIFESTYLE 2022-09-27

„Normalne, że ich dotykam” – nowa kampania edukacyjna marki Avon

Marka Avon startuje z kampanią „Normalne, że ich dotykam”, w której zachęca nastolatki do samobadania piersi. To pierwsza tego typu ogólnopolska kampania edukacyjna dla młodych dziewczyn od 16. roku życia.
LIFESTYLE 2022-09-26

15 lat wyjątkowych przeżyć w Polsce

Prawie 1 500 000 doświadczeń trafiło w ręce marzycieli przez ostatnie 15 lat w Polsce. Taką liczbą chwali się Wyjątkowy Prezent z okazji swoich 15 urodzin. Lubimy doświadczać, dobrze zjeść i przeżywać ekstremalne przygody w powietrzu.
Źródło informacji: Wyjątkowy Prezent
czytaj więcej
LIFESTYLE 2022-09-26

Street Food w Stambule – 10 najpopularniejszych przysmaków

Jako jedno z najbardziej fascynujących miast na świecie pod względem geograficznym, kulturowym i historycznym, Stambuł słynie także z pysznej i różnorodnej kuchni, której znaczną część stanowi street food.
Źródło informacji: Synertime
czytaj więcej
LIFESTYLE 2022-09-26

Rozpocznij jesień z Galerią Zaspa

Gdzie warto wybrać się na jesienne dyniobranie? Najlepiej do Galerii Zaspa, gdzie na klientów już w najbliższą sobotę czekać będzie prawdziwa dyniowa farma!
Źródło informacji: Beyond Public Relations
czytaj więcej