Biuro prasowe
LIFESTYLE
2022-10-07
Celebrujemy Światowy Dzień Uśmiechu
Poprawa nastoju, łatwiejsze nawiązywanie relacji, łagodzenie konfliktów, czy większa pewność siebie – to tylko niektóre korzyści płynące z uśmiechu, wskazane przez respondentów w badaniu zrealizowanym dla Mars Polska.
LIFESTYLE
2022-10-07
Zmień nawyki, by zadbać o drzewa
Każdej minuty z naszej planety znika niemal 25 hektarów lasów. To powierzchnia porównywalna do wielkości 36 boisk piłkarskich. Drzewostany można odtwarzać, jednakże potrzeba na to czasu i determinacji. Własne nawyki warto zmienić od zaraz.
LIFESTYLE
2022-10-07
Uczestnicy Top Model „błyszczą” razem z Orbit ®
Poznawanie nowych ludzi, randka, nauka czy praca – to codzienne sytuacje, w których radzimy sobie lepiej, gdy czujemy się sobą. Życie przynosi nam sporo niespodzianek – nie wszystko możemy zaplanować, ale przynajmniej na część z nich możemy być zawsze gotowi.
LIFESTYLE
2022-10-06
Sztuka iluzji - bawi, czaruje i edukuje
Zawód iluzjonisty należy do tych najbardziej tajemniczych. Bez wątpienia wymaga on niezwykłych umiejętności, ale także wielu lat pracy i ryzykownych przygotowań. Pokazy iluzji to spektakularne show, które, oprócz przyjemności, dostarczają także cennej wiedzy.
LIFESTYLE
2022-10-05
Rusza III edycja akcji #ThinkPink
Purella i Ewa Chodakowska ponownie dołączają do międzynarodowej akcji „Breast Cancer Awarness Month", czyli różowego października, organizując III edycję kampanii społecznej #ThinkPink, prowadzoną pod hasłem "międzypokoleniowość".
LIFESTYLE
2022-10-05
CentrumRowerowe.pl fundatorem nagród w Jesiennej Rywalizacji Rowerowej
Już 18 października rusza Jesienna Rywalizacja Rowerowa, organizowana przez Miasto Bydgoszcz w ramach projektu Aktywne Miasta. CentrumRowerowe.pl zostało partnerem ogólnopolskiej akcji i ufundowało cenne nagrody dla jej uczestników.
Źródło informacji: Dadelo S. A.
czytaj więcej
LIFESTYLE
2022-10-04
O wewnętrznej kobiecości w najnowszej kampanii marki Gatta
Kampania "Kobiecość to ja" marki Gatta
LIFESTYLE
2022-10-04
Różowy październik na słodko
W tym roku w promocję profilaktyki raka piersi włączył się producent słodyczy reklamowych – Slodkie. Sprawdźmy, co wspólnego mają czekolada i kampanie promujące profilaktykę.
LIFESTYLE
2022-10-03
IKEA otwiera nowy rok wraz z sezonem jesienno-zimowym. Debata „Domy przyszłości"
Przez 70 lat marka co roku świętowała go wydaniem kolejnego egzemplarza kultowego Katalogu, co zakończyła w 2021 r. W związku z tym 13 września w Reducie Banku Polskiego w Warszawie odbyła się debata IKEA pt. „Domy przyszłości – relacje a innowacje”.
LIFESTYLE
2022-10-03
Styl marynistyczny pozwoli zachować wakacyjny klimat przez cały rok
Jesień to czas nostalgii i okres chandry spowodowanej mniejszą ilością słonecznych dni i niskimi temperaturami. Oto podpowiedź jak zachować letnią energię na dłużej.