Biuro prasowe

LIFESTYLE 2021-11-16

Kolejna wspólna akcja Auchan i Wtórpol „Wymień stary plecak na nowy”

Już drugi rok z rzędu firma Wtórpol wspólnie ze sklepami sieci Auchan zorganizowała akcję z cyklu „Wymień stary plecak na nowy”.
LIFESTYLE 2021-11-16

Nachosy bekonowe w ofercie Fanex

Fanex – lider w produkcji sosów dla branży HoReCa, poszerza swoją ofertę spożywczych dodatków gastronomicznych Tres Amigos. Do grona przekąsek polskiej marki, dołączyły właśnie kukurydziane Nachos Bacon.
Źródło informacji: Fanex
czytaj więcej
LIFESTYLE 2021-11-09

Magia konszowania – tajniki szlachetnego smaku czekolad Wawel

Magia konszowania polega na długim i dokładnym mieszaniu składników oraz sprawia, że czekolady Wawel nabierają intensywnego i szlachetnego smaku, na który warto czekać.
LIFESTYLE 2021-11-09

Nowy najemca w ETC Swarzędz

Modową ofertę ETC Swarzędz wzbogaciła kolejna marka. Sklep POLONESKA otworzył się w Centrum w sobotę 16 października i zaprasza wszystkie klientki, które cenią najwyższą jakość i doskonałe wzornictwo. Salon zajął powierzchnię 90 m2.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
czytaj więcej
LIFESTYLE 2021-11-09

EKO LISTOPAD W PORCIE ŁÓDŹ

Listopad w Porcie Łódź upłynie pod znakiem Zero Waste, w tym konkretnych działań, które możemy wcielić w życie zmieniając nasze otoczenie na lepsze.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
czytaj więcej
LIFESTYLE 2021-11-05

Listopad w Galerii Młociny zapowiada się naprawdę gorąco!

Listopad w Galerii Młociny to kolejna dawka atrakcji przygotowanych z myślą o klientach.
LIFESTYLE 2021-11-02

Jak robić bezpieczne zakupy w internecie?

Już 73% internautów robi zakupy w sklepach internetowych. E-zakupy są szybkie i przyjemne, jednak wraz ze wzrostem zainteresowania tą aktywnością zwiększają się również potencjalne ryzyka i zagrożenia. Jak zatem robić zakupy w Internecie bezpiecznie?
Źródło informacji: Biuro Prasowe PEPCO
czytaj więcej
LIFESTYLE 2021-11-02

Galeria Młociny ponownie zaangażowała się we wspieranie lokalnej społeczności!

Galeria Młociny ponownie zaangażowała się we wspieranie lokalnej społeczności.
LIFESTYLE 2021-11-02

NOWE MODOWE MARKI W PORCIE ŁÓDŹ

Sklepy HalfPrice oraz gattaia&VANILLA powiększyły portfolio najemców łódzkiego centrum handlowego należącego do INGKA Centres. HalfPrice zajął w Porcie Łódź powierzchnię blisko 2 200 mkw. Marka z modą włoską gattaia&VANILLA wprowadziła się do lokalu o powierzchni ponad 73 mkw.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
czytaj więcej
LIFESTYLE 2021-10-28

Mniej zobowiązująco i nieformalnie...

Marka Pako Lorente niewątpliwie zaskoczyła branżę modową, zupełnie zmieniając swoje oblicze i otwierając się na mniej zobowiązujące i nieformalne zestawienia.