Biuro prasowe
LIFESTYLE
2020-10-06
Galeria Katowicka solidarna z #17milionami
Galeria Katowicka dołącza do Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej #17milionów dedykowanej osobom cierpiącym na mózgowe porażenie dziecięce. Dziś, 6 października 2020, w Światowy Dzień Mózgowego Porażenia Dziecięcego w geście solidarności z osobami z MPD rozbłyśnie na zielono.
Źródło informacji: Open Media
czytaj więcej
LIFESTYLE
2020-10-05
Zapytaliśmy Polaków, jak często dzielą się uśmiechem
Najbardziej szczere, szerokie uśmiechy towarzyszą nam w chwilach, kiedy słyszymy śmieszny żart albo spotkamy lubianą osobę. Firma Mars Polska zapytała Polaków o ich stosunek do uśmiechu oraz o to, jak często dzielimy się nim z otoczeniem.
LIFESTYLE
2020-10-05
Czy istnieją maseczki dezaktywujące koronawirusy? Tak!
Nowoczesna technologia chroniąca przed koronawirusem wkracza do Polski. Jej efektem są pierwsze na świecie samoodkażające się maseczki.
Źródło informacji: Bromo
czytaj więcej
LIFESTYLE
2020-10-05
Wspomagaj odporność naturalnie!
Na optymalne funkcjonowanie układu odpornościowego wpływ ma wiele czynników. Ważny jest zdrowy styl życia, odpowiednia dawka snu, aktywność fizyczna (i regeneracja!) oraz oczywiście nasza codzienna dieta.
LIFESTYLE
2020-10-05
24% Polek rezygnuje z zakupu w aptece z powodu wstydu.
Rola farmaceuty coraz częściej sprowadzana jest do roli sprzedawcy, a sama apteka traktowana jest jak sklep.
Źródło informacji: Institute for Health
czytaj więcej
LIFESTYLE
2020-10-05
Kupujesz okulary przez Internet? Sprawdź, co musisz wiedzieć!
Po wizycie u optometrysty lub refrakcjonisty musisz wymienić okulary lub szkła i chcesz zrobić to online? Mamy dla Ciebie kilka wskazówek.
LIFESTYLE
2020-10-03
Kampania Złotej Wstążki zakończona - dotarła do ponad 5 milionów Polaków
Kampania Złotej Wstążki w Polsce odbyła się po raz pierwszy. We wrześniu, światowym miesiącu świadomości nowotworów dziecięcych, którego symbolem jest złota wstążka. Organizatorem kampanii jest Fundacja „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”.
LIFESTYLE
2020-10-02
Ruszyła 9 edycja kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM
W tym roku już po raz 9 odbywać się będzie kampania społeczna DOTYKAM=WYGRYWAM. Głównym jej celem jest promocja zdrowia piersi poprzez regularne ich samobadanie i noszenie dobrze dobranego biustonosza. Więcej informacji na stronie www.dotykamwygrywam.pl
Źródło informacji: Agencja Primoloko
czytaj więcej
LIFESTYLE
2020-10-02
Usta...Jak o nie dbać?
Intensywne promienie słoneczne latem oraz chłód, wiatr i deszcz w okresie jesienno–zimowym powodują, że nasze usta stają się spierzchnięte, wysuszone i matowe.
LIFESTYLE
2020-09-30
Okiem gastroenterologa: Mleko dla dziecka – jakie, kiedy i w jakich ilościach?
Jakie mleko wybrać dla małego dziecka? Wyjaśnia dr n.med. Agnieszka Krzywicka, specjalista pediatra, gastroenterolog dziecięcy, ekspert BebiKlub.pl.