Biuro prasowe

LIFESTYLE 2024-09-10

„Smakujemy z JemyJemy” - akcja cashback zup JemyJemy

10 września br. rozpoczęła się promocja konsumencka cashback marki JemyJemy „Smakujemy z JemyJemy”. Kampania promująca akcję zaplanowana jest w kanale digital, wspierana działaniami programatycznymi display i wideo, w mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży.
LIFESTYLE 2024-09-10

Słodka jesień z Tchibo, czyli inspiracje prosto z sadu!

We wrześniu Tchibo zabiera nas na kawową wyprawę do sadu, w którym rosną soczyste, dojrzewające gruszki. Marka włączyła do swojej oferty kawiarnianej Iced Latte oraz Cappuccino z nutami karmelu i gruszki właśnie. Są one dostępne na napoju roślinnym.
LIFESTYLE 2024-09-10

Aż chce się jeść! E-book Netto z prostymi przepisami do szkolnej śniadaniówki

Rozpoczynający się właśnie rok szkolny, to doskonała okazja, aby przypomnieć sobie, jak można temu zapobiegać. Gdzie szukać inspiracji? Najlepiej w darmowym e-booku Netto. „Śniadaniówka, czyli drugie śniadanie z Netto.
Nowoczesna kuchnia otwarta na salon. Jak wykorzystać potencjał przestrzeni?
LIFESTYLE 2024-09-10

Nowoczesna kuchnia otwarta na salon. Jak wykorzystać potencjał przestrzeni?

Kuchnia otwarta na salon stała się już standardem w mieszkaniach i domach na całym świecie, zyskując popularność dzięki swojej wszechstronności i nowoczesnemu designowi.
Źródło informacji: OKK! PR
czytaj więcej
Nowe sposoby na spiżarnię
LIFESTYLE 2024-09-10

Nowe sposoby na spiżarnię

Odpowiednia organizacja i dobrze dobrane wyposażenie spiżarni to klucz do utrzymania porządku i zapewnienia sobie dostępu do najważniejszych produktów spożywczych. Tylko od czego zacząć? Oto kilka kroków, które pomogą Ci stworzyć funkcjonalną spiżarnię.
LIFESTYLE 2024-09-10

Crumble z płynną czekoladą w środku

Ciastka z rozpuszczoną czekoladą w środku to idealny wybór na jesień – do-skonale nadają się jako sposób na relaks przy filiżance gorącej herbaty lub aromatycznej kawy.
Źródło informacji: Soul&Mind
czytaj więcej
LIFESTYLE 2024-09-09

Prawdziwe piękno w dobie sztucznej inteligencji – nowa kampania Dove

Przez 20 lat marka Dove podtrzymywała swoje zobowiązanie, przeciwstawiając się cyfrowemu retuszowi czy wszechobecnie używanym w mediach społecznościowych filtrom. Dziś takim zagrożeniem dla prawdziwego piękna jest AI utrwalająca nierealistyczne standardy wyglądu.
IFA 2024: Candy wprowadza nową koncepcję „ready to live”
LIFESTYLE 2024-09-09

IFA 2024: Candy wprowadza nową koncepcję „ready to live”

Coraz bardziej inteligentne rozwiązania przyczyniają się do rozwoju koncepcji inteligentnego życia: produkty, które dopasowują się do potrzeb każdego domu, minimalizują zużycie energii i ilość odpadów oraz sprawiają, że masz czas na robienie rzeczy, które kochasz.
Źródło informacji: Studio 111
czytaj więcej
Dreame podbija IFA 2024 - rewolucja w inteligentnym sprzątaniu i ambitne plany e
LIFESTYLE 2024-09-09

Dreame podbija IFA 2024 - rewolucja w inteligentnym sprzątaniu i ambitne plany e

Dreame Technology, lider w dziedzinie inteligentnych urządzeń domowych, zademonstrowało swoją innowacyjność i wizję przyszłości podczas targów IFA 2024 w Berlinie.
Źródło informacji: Rumour Sp. z o.o.
czytaj więcej
IFA 2024: Haier prezentuje nowy wymiar ekosystemu Smart Home
LIFESTYLE 2024-09-09

IFA 2024: Haier prezentuje nowy wymiar ekosystemu Smart Home

Połączony ekosystem Haier, zdefiniowany przez zaawansowane technologicznie rozwiązania marki i obsługiwany przez aplikację hOn, zapewnia w pełni spersonalizowane i konfigurowalne doświadczenia smart home.
Źródło informacji: Studio 111
czytaj więcej