Biuro prasowe
LIFESTYLE
2020-10-05
Kamper Toyota Hilux Chinook 4×4 - przepustka do przygody
Kamper zbudowany na terenówce to marzenie wielu podróżników. Nie musi być nowy – wystarczy funkcjonalna aranżacja części mieszkalnej opartej na niezawodnym samochodzie, który poradzi sobie w każdym terenie.
LIFESTYLE
2020-10-05
Kupujesz okulary przez Internet? Sprawdź, co musisz wiedzieć!
Po wizycie u optometrysty lub refrakcjonisty musisz wymienić okulary lub szkła i chcesz zrobić to online? Mamy dla Ciebie kilka wskazówek.
LIFESTYLE
2020-10-05
Rusza druga edycja TargiKsiazki.Online!
Od 5 do 31 października wszyscy miłośnicy literatury będą mogli wziąć udział w TargiKsiazki.Online vol. 2.
LIFESTYLE
2020-10-05
Kulinarny Tydzień Portugalski w Białymstoku
Rozpoczynający się tydzień zapowiada się naprawdę smakowicie.
LIFESTYLE
2020-10-05
Zabierz dysk SSD M.2 w podróż z Icy Dock ICYNano MB809U3-1M2B
ICYNano MB809U3-1M2B USB 3.2 Gen 1 5 Gbps to kompaktowa kieszeń zmieniająca dyski M.2 SATA w przenośny magazyn danych. Innowacyjny system montażu beznarzędziowego przy pomocy przesuwnego adaptera pozwala na szybką i łatwą instalację dysku.
Źródło informacji: 2moro
czytaj więcej
LIFESTYLE
2020-10-05
Owocowe szaleństwo – kuszące smakiem koktajle z napojami owocowymi Hellena
Gdy dni powoli robią się coraz krótsze, a za oknem roztacza się jesienna aura, warto sięgnąć po orzeźwienie, które zapewnią… koktajle.
LIFESTYLE
2020-10-04
FINAŁ KONKURSÓW FUNDACJI IM. STEFANA KURYŁOWICZA
15 października br., podczas spotkania w Warszawskim Pawilonie Architektury ZODIAK, zaprezentowane zostaną efekty 6-miesięcznej pracy zwycięzców konkursów TEORIA i PRAKTYKA organizowanych przez Fundację im. Stefana Kuryłowicza.
Źródło informacji: OKK! PR
czytaj więcej
LIFESTYLE
2020-10-03
Przedstawiamy Surface Laptop Go oraz nowy Surface Pro X
Od dziś dostępne w przedsprzedaży. Surface Laptop Go rozszerza linię produktów Surface, dostarczając wyróżniający się design w bardziej przystępnej cenie.
LIFESTYLE
2020-10-03
Kampania Złotej Wstążki zakończona - dotarła do ponad 5 milionów Polaków
Kampania Złotej Wstążki w Polsce odbyła się po raz pierwszy. We wrześniu, światowym miesiącu świadomości nowotworów dziecięcych, którego symbolem jest złota wstążka. Organizatorem kampanii jest Fundacja „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”.
LIFESTYLE
2020-10-02
Ruszyła 9 edycja kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM
W tym roku już po raz 9 odbywać się będzie kampania społeczna DOTYKAM=WYGRYWAM. Głównym jej celem jest promocja zdrowia piersi poprzez regularne ich samobadanie i noszenie dobrze dobranego biustonosza. Więcej informacji na stronie www.dotykamwygrywam.pl
Źródło informacji: Agencja Primoloko
czytaj więcej