Biuro prasowe

LIFESTYLE 2020-10-05

Kamper Toyota Hilux Chinook 4×4 - przepustka do przygody

Kamper zbudowany na terenówce to marzenie wielu podróżników. Nie musi być nowy – wystarczy funkcjonalna aranżacja części mieszkalnej opartej na niezawodnym samochodzie, który poradzi sobie w każdym terenie.
LIFESTYLE 2020-10-05

Kupujesz okulary przez Internet? Sprawdź, co musisz wiedzieć!

Po wizycie u optometrysty lub refrakcjonisty musisz wymienić okulary lub szkła i chcesz zrobić to online? Mamy dla Ciebie kilka wskazówek.
LIFESTYLE 2020-10-05

Rusza druga edycja TargiKsiazki.Online!

Od 5 do 31 października wszyscy miłośnicy literatury będą mogli wziąć udział w TargiKsiazki.Online vol. 2.
LIFESTYLE 2020-10-05

Kulinarny Tydzień Portugalski w Białymstoku

Rozpoczynający się tydzień zapowiada się naprawdę smakowicie.
LIFESTYLE 2020-10-05

Zabierz dysk SSD M.2 w podróż z Icy Dock ICYNano MB809U3-1M2B

ICYNano MB809U3-1M2B USB 3.2 Gen 1 5 Gbps to kompaktowa kieszeń zmieniająca dyski M.2 SATA w przenośny magazyn danych. Innowacyjny system montażu beznarzędziowego przy pomocy przesuwnego adaptera pozwala na szybką i łatwą instalację dysku.
Źródło informacji: 2moro
czytaj więcej
LIFESTYLE 2020-10-05

Owocowe szaleństwo – kuszące smakiem koktajle z napojami owocowymi Hellena

Gdy dni powoli robią się coraz krótsze, a za oknem roztacza się jesienna aura, warto sięgnąć po orzeźwienie, które zapewnią… koktajle.
FINAŁ KONKURSÓW FUNDACJI IM. STEFANA KURYŁOWICZA
LIFESTYLE 2020-10-04

FINAŁ KONKURSÓW FUNDACJI IM. STEFANA KURYŁOWICZA

15 października br., podczas spotkania w Warszawskim Pawilonie Architektury ZODIAK, zaprezentowane zostaną efekty 6-miesięcznej pracy zwycięzców konkursów TEORIA i PRAKTYKA organizowanych przez Fundację im. Stefana Kuryłowicza.
Źródło informacji: OKK! PR
czytaj więcej
LIFESTYLE 2020-10-03

Przedstawiamy Surface Laptop Go oraz nowy Surface Pro X

Od dziś dostępne w przedsprzedaży. Surface Laptop Go rozszerza linię produktów Surface, dostarczając wyróżniający się design w bardziej przystępnej cenie.
LIFESTYLE 2020-10-03

Kampania Złotej Wstążki zakończona - dotarła do ponad 5 milionów Polaków

Kampania Złotej Wstążki w Polsce odbyła się po raz pierwszy. We wrześniu, światowym miesiącu świadomości nowotworów dziecięcych, którego symbolem jest złota wstążka. Organizatorem kampanii jest Fundacja „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”.
LIFESTYLE 2020-10-02

Ruszyła 9 edycja kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM

W tym roku już po raz 9 odbywać się będzie kampania społeczna DOTYKAM=WYGRYWAM. Głównym jej celem jest promocja zdrowia piersi poprzez regularne ich samobadanie i noszenie dobrze dobranego biustonosza. Więcej informacji na stronie www.dotykamwygrywam.pl
Źródło informacji: Agencja Primoloko
czytaj więcej