Biuro prasowe
LIFESTYLE
2022-09-02
„Wygrywaj z krówką” – startuje loteria kultowych serków Rolmlecz
Marka Rolmlecz startuje z pierwszą w swojej historii loterią konsumencką „Wygrywaj z krówką”, w której do zdobycia są wyjątkowe nagrody.
LIFESTYLE
2022-09-02
KGW dzielą się z Polakami swoimi ekopraktykami – rozstrzygnięcie konkursu
Swoimi ekopraktykami podzieliło się 230 Kół, a kreatywność wielu rozwiązań zachwyciła jurorów.
LIFESTYLE
2022-09-01
Współczesna kobieta: liderka, partnerka, matka
Współczesna kobieta: liderka, partnerka, matka
LIFESTYLE
2022-08-31
Kobiecość i wygląd mają wspólny mianownik - stereotyp
Aż 47% Polek oraz 54% Polaków kobiecość kojarzy z atrakcyjną sylwetką oraz wyglądem zewnętrznym! Tak wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Badawczy SW Research na zlecenie marki Gatta. Dlaczego zatem w obecnych czasach to jak wyglądamy jest wyznacznikiem kobiecości?
LIFESTYLE
2022-08-31
Raport Roczny Fundacji Medicover 2021
Medicover prezentuje Raport Roczny z działalności Fundacji Medicover w Polsce i stowarzyszenia Asociația Medicover w Rumunii w 2021 roku.
LIFESTYLE
2022-08-31
Daj się porwać w świat niebanalnych przepisów, gdzie królują Kapary w oleju
Lato w pełni! Skorzystaj z przepysznych i szybkich przepisów, które sprawdzą się także w upalne dni! Daj się porwać w śródziemnomorski świat wyjątkowych dań OLE! z Kaparami w oleju
z ziołami OLE w roli głównej!
LIFESTYLE
2022-08-31
WEDŁUG NAJNOWSZYCH BADAŃ POLKI UWIELBIAJĄ AKTYWNOŚĆ W PLENERZE
Spacery w otoczeniu natury są ulubioną formą aktywności na świeżym powietrzu dla 78% ankietowanych Polek, zaś dobrze dobrany strój jest istotny dla 64% – wynika z badania Aktywność w plenerze oczami Polek przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie marki Royal Robbins.
LIFESTYLE
2022-08-31
Targi w Mediolanie inspiracją do tworzenia nowych rozwiązań w przestrzeniach biu
Coroczne targi w Mediolanie to najlepszy moment, by przyjrzeć się nadchodzącym trendom w designie, które mają odbicie w późniejszym wyposażeniu m.in. biur i powierzchni komercyjnych.
LIFESTYLE
2022-08-30
Wspólna akcja Neboa & NOSZESZTUKE
Troska o przyrodę i szacunek do natury to styl, w którym każdemu jest do twarzy. Równie stylowo prezentuje się nowa, limitowana kolekcja ubrań i akcesoriów, stworzona przez Neboa & NOSZESZTUKE.
Źródło informacji: PREMIO ANNA KORZEŃ
czytaj więcej
LIFESTYLE
2022-08-30
2 na 3 rodziców martwi się sposobem odżywiania dzieci
Firma Juice Plus+ przeprowadziła badanie rodziców w Europie i USA na temat różnych aspektów życia dzieci, które mają wpływ na wyniki w nauce
Źródło informacji: MBPR
czytaj więcej