Biuro prasowe

LIFESTYLE 2022-09-02

„Wygrywaj z krówką” – startuje loteria kultowych serków Rolmlecz

Marka Rolmlecz startuje z pierwszą w swojej historii loterią konsumencką „Wygrywaj z krówką”, w której do zdobycia są wyjątkowe nagrody.
LIFESTYLE 2022-09-02

KGW dzielą się z Polakami swoimi ekopraktykami – rozstrzygnięcie konkursu

Swoimi ekopraktykami podzieliło się 230 Kół, a kreatywność wielu rozwiązań zachwyciła jurorów.
LIFESTYLE 2022-09-01

Współczesna kobieta: liderka, partnerka, matka

Współczesna kobieta: liderka, partnerka, matka
LIFESTYLE 2022-08-31

Kobiecość i wygląd mają wspólny mianownik - stereotyp

Aż 47% Polek oraz 54% Polaków kobiecość kojarzy z atrakcyjną sylwetką oraz wyglądem zewnętrznym! Tak wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Badawczy SW Research na zlecenie marki Gatta. Dlaczego zatem w obecnych czasach to jak wyglądamy jest wyznacznikiem kobiecości?
LIFESTYLE 2022-08-31

Raport Roczny Fundacji Medicover 2021

Medicover prezentuje Raport Roczny z działalności Fundacji Medicover w Polsce i stowarzyszenia Asociația Medicover w Rumunii w 2021 roku.
LIFESTYLE 2022-08-31

Daj się porwać w świat niebanalnych przepisów, gdzie królują Kapary w oleju

Lato w pełni! Skorzystaj z przepysznych i szybkich przepisów, które sprawdzą się także w upalne dni! Daj się porwać w śródziemnomorski świat wyjątkowych dań OLE! z Kaparami w oleju z ziołami OLE w roli głównej!
LIFESTYLE 2022-08-31

WEDŁUG NAJNOWSZYCH BADAŃ POLKI UWIELBIAJĄ AKTYWNOŚĆ W PLENERZE

Spacery w otoczeniu natury są ulubioną formą aktywności na świeżym powietrzu dla 78% ankietowanych Polek, zaś dobrze dobrany strój jest istotny dla 64% – wynika z badania Aktywność w plenerze oczami Polek przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie marki Royal Robbins.
LIFESTYLE 2022-08-31

Targi w Mediolanie inspiracją do tworzenia nowych rozwiązań w przestrzeniach biu

Coroczne targi w Mediolanie to najlepszy moment, by przyjrzeć się nadchodzącym trendom w designie, które mają odbicie w późniejszym wyposażeniu m.in. biur i powierzchni komercyjnych.
LIFESTYLE 2022-08-30

Wspólna akcja Neboa & NOSZESZTUKE

Troska o przyrodę i szacunek do natury to styl, w którym każdemu jest do twarzy. Równie stylowo prezentuje się nowa, limitowana kolekcja ubrań i akcesoriów, stworzona przez Neboa & NOSZESZTUKE.
Źródło informacji: PREMIO ANNA KORZEŃ
czytaj więcej
LIFESTYLE 2022-08-30

2 na 3 rodziców martwi się sposobem odżywiania dzieci

Firma Juice Plus+ przeprowadziła badanie rodziców w Europie i USA na temat różnych aspektów życia dzieci, które mają wpływ na wyniki w nauce
Źródło informacji: MBPR
czytaj więcej