Biuro prasowe
LIFESTYLE
2020-10-07
Jesień pełna prezentów w Zielonych Arkadach
W dniach 9-10 października w Zielonych Arkadach odbędzie się akcja, dzięki której każdy będzie mógł dostać prezent i przygotować się na jesienne chłody.
Źródło informacji: PR Inspiration
czytaj więcej
LIFESTYLE
2020-10-06
100 lat HARIBO – trwa wielka jubileuszowa loteria!
Kup dowolny produkt HARIBO i graj o atrakcyjne nagrody
LIFESTYLE
2020-09-30
Grzaniec Galicyjski Red Hot Chilli – gorąca nowość od JNT Group
Jeszcze bardziej rozgrzewający Grzaniec Galicyjski przygotowała na sezon jesienno-zimowy spółka JNT Group. Wprowadzenie nowego, pikantnego wariantu Grzańca Galicyjskiego Red Hot Chilli wspierać będzie kampania digital oraz komunikacja w punktach sprzedaży.
Źródło informacji: PANKOWALSKI STRATEGICZNIE Podlaska & Dziawer Sp. J.
czytaj więcej
LIFESTYLE
2020-09-29
Intermarché razem z DANONE wspiera Domy Samotnej Matki
Grupa Muszkieterów dołączyła do inicjatywy „Z nami pomagasz od kuchni” przygotowanej przez DANONE. W ramach akcji, 1 proc. ze sprzedaży wybranych produktów w sklepach sieci Intermarché zostanie przekazany na rzecz Domów Samotnej Matki w całym kraju.
LIFESTYLE
2020-09-28
Refille YOPE W CARREFOUR BIO!
Dzięki wygodnym automatom Swapp klienci mogą teraz ponownie napełnić puste butelki swoimi ulubionymi produktami YOPE podczas codziennych zakupów w Carrefour BIO na warszawskim Bemowie.
Źródło informacji: PREMIO ANNA KORZEŃ
czytaj więcej
LIFESTYLE
2020-09-24
Nowa Platforma B2B Fanex już dostępna
Fanex – polski producent sosów i dodatków gastronomicznych dla branży HoReCa, udostępnił klientom dedykowaną dla nich platformę B2B. System umożliwia szybkie zakupy online pełnej gamy produktów Fanex oraz submarek Tres Amigos i Fusion Spices.
Źródło informacji: Fanex
czytaj więcej
LIFESTYLE
2020-09-23
Polaków reakcja na stres – spożywamy więcej słodyczy i napojów gazowanych
W trakcie izolacji społecznej wywołanej pandemią Polacy dużo częściej sięgali po słodkie i słone przekąski oraz napoje energetyczne – wynika z danych aplikacji mobilnej Listonic.
Źródło informacji: PR Calling
czytaj więcej
LIFESTYLE
2020-09-16
Milka rusza z wyjątkową loterią „Wygrywaj i pomagaj z Milką”
Właśnie wystartowała nowa kampania marki Milka pod hasłem „Czas delikatności”, w ramach której ruszyła wyjątkowa loteria „Wygrywaj i pomagaj z Milką”.
Tym razem konsumenci będą mieli okazję nie tylko do zdobycia nagród pieniężnych, ale także wsparcia potrzebujących.
LIFESTYLE
2020-09-15
Wolność Wyboru z Wawelu – skomponuj własny mix słodkości
Masz dość nudy i monotonii? Pozwól sobie na odrobinę słodkiego szaleństwa, które odmieni Twoje codzienne zakupy.