Biuro prasowe
LIFESTYLE
2020-11-09
Nowość! Gwiazda każdej imprezy - Oranżada Hellena Party
Oranżada Hellena wprowadza kolejną wystrzałową propozycję dla dzieci. Do oferty marki dołączyła nowa odsłona kultowego napoju – bezalkoholowy szampan Oranżada Hellena Party. Produkt jest dostępny w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji.
LIFESTYLE
2020-11-06
Domowy street food z Vegetą Natur: frytki z batatów i ziemniaków
Do przygotowania zachwycających w smaku dań nie są wymagane najwyższe kulinarne umiejętności ani podążanie za wskazówkami skomplikowanych przepisów. Ich sekret jest znacznie prostszy.
Źródło informacji: Walk PR
czytaj więcej
LIFESTYLE
2020-11-06
Jesteśmy tym, co jemy - Europejski Dzień Zdrowego Jedzenia i Gotowania
Europejski Dzień Zdrowego Jedzenia i Gotowania obchodzony jest każdego roku 8 listopada. Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) podaje, iż problem otyłości dotyczy 400 mln. Według badań z 2019 roku 59%* Polaków ma problem z nadmierną masą ciała.
LIFESTYLE
2020-11-06
Europejski Dzień Zdrowego Jedzenia i Gotowania. Jak wygląda dieta Polaków?
Europejski Dzień Zdrowego Jedzenia i Gotowania to doskonały moment na to, by zwrócić uwagę na żywienie najmłodszych smakoszy, wziąć pod lupę dobre nawyki oraz regularne spożywanie posiłków. Jak wygląda codzienne menu Polaków? Gdzie zaszły zmiany? Co powinniśmy wyeliminować?
LIFESTYLE
2020-11-05
„Wybierz najlepszy smak” – rusza nowa kampania 360 marki Duda Nasze Polskie
Rusza wyjątkowa kampania reklamowa marki Duda Nasze Polskie. Jej celem jest przedstawienie szerokiemu gronu odbiorców produktów marki, a także promocja polskiej kuchni regionalnej.
LIFESTYLE
2020-11-05
WINIARY po raz 10 edukuje młodzież o zdrowym odżywianiu
Program WINIARY „Gotuj Się Na Zmiany” to kampania edukacyjna dla dzieci i młodzieży, która ma na celu poprawienie nawyków żywieniowych uczniów szkół podstawowych w wieku 12-15 lat. Organizacją i promocją programu zajmują się: NAV agency, Mint Media oraz Clue PR.
LIFESTYLE
2020-11-05
„Polski stół” – kulinarna opowieść o Polsce
Przewodnik po polskich tradycjach kulinarnych autorstwa Magdaleny Tomaszewskiej-Bolałek. Cyfrowa publikacja jest dostępna bezpłatnie w językach angielskim oraz hiszpańskim. Wśród partnerów publikacji znalazło się m.in. Muzeum Polskiej Wódki i Stowarzyszenie Polska Wódka.
LIFESTYLE
2020-11-03
Smaczne przekąski na jesienne wieczory – domowy street food z Vegetą Natur
Jesienno-zimowa aura nie zawsze zachęca do spacerów, za to stwarza idealną okazję do pozostania we własnej kuchni i oddawania się kulinarnym eksperymentom.
Źródło informacji: Walk PR
czytaj więcej
LIFESTYLE
2020-11-03
Ziemniak - prawdziwy bohater smaku Lay’s
Chipsy Lay’s są tak pyszne i chrupiące, że ciężko im się oprzeć. Nie każdy jednak wie, że swój smak zawdzięczają… doskonałym polskim ziemniakom*. Dlatego powstała nowa kampania promująca markę pod hasłem „Ziemniak. Prawdziwy bohater smaku Lay's”.
Źródło informacji: Questia
czytaj więcej
LIFESTYLE
2020-11-02
Wtorkowy kubełek KFC powraca!
Na to fani soczystego kurczaka czekali od dawna. Kultowy Wtorkowy Kubełek powraca do KFC już w najbliższy wtorek.
Źródło informacji: Weber Shandwick
czytaj więcej