Biuro prasowe
LIFESTYLE
2021-04-22
Pyszne.pl wspiera restauracje w wyborze ekologicznych rozwiązań
Branża restauracyjna stawia coraz silniej na ekologiczne rozwiązania. Motywowana troską o planetę, a także chęcią sprostania zmieniającym się oczekiwaniom klientów, wdraża je na wielu płaszczyznach, w tym w obszarze dostaw.
LIFESTYLE
2021-04-22
Setki drzewek dla mieszkańców Otwocka. Rozpoczyna się akcja #AmestDlaZiemi
Amest Otwock sp. z o.o. już po raz kolejny inicjuje działania na rzecz ochrony środowiska. Tym razem z okazji obchodzonego 22 kwietnia Dnia Ziemi około 300 drzew trafi do mieszkańców Otwocka i okolic.
LIFESTYLE
2021-04-22
Światowy Dzień Ziemi w Costa Coffee
Dla Costa Coffee działania pozytywnie oddziałowujące na środowisko są niezwykle ważne, dlatego marka stale poszerza portfolio swoich ekologicznych inicjatyw.
LIFESTYLE
2021-04-21
Dla koneserów intrygujących smaków
Czekolady gorzkie od zawsze były symbolem kulinarnego wyrafinowania i bogatego smaku. Doskonałe dla fanów wytrawnych, szlachetnych kompozycji, zachwycają wyjątkowym, intensywnym aromatem i oryginalnymi nutami smakowymi.
LIFESTYLE
2021-04-21
Wygoda i styl ponad wszystko – podkładka ładująca Base Fresh ‘n Rebel
Base Duo Fresh n Revel - oto „must have” dla wszystkich, którzy cenią wygodę, a jednocześnie przykładają dużą wagę do wyglądu każdego gadżetu.
LIFESTYLE
2021-04-21
Rozbudziła kobiecość w polskich kobietach! Poznajcie Leę M. Pyć-Leszczuk, czyli
Swój plan na uświadamianie innych kobiet o tym, jak być szczęśliwą realizuje od kilku lat. Początkowo radziła bliskim koleżankom z otoczenia. Później nadszedł czas na książkę, która już stała się hitem w polskiej blogosferze.
LIFESTYLE
2021-04-21
Velvet CARE ze znakiem SAVE NATURE i ekokomunikacją
Marka Velvet prowadzi w tym roku ekokampanię „Działamy dziś z myślą o jutrze”, której celem jest troska o naszą planetę, by pozostała piękna, zielona i czysta. Osią komunikacji Velvet CARE jest ekoznak, który stał się narzędziem informującym o zrównoważonym rozwoju marki.
LIFESTYLE
2021-04-20
TAK! dla edukacji klimatycznej. Start kampanii społecznej w Światowy Dzień Ziemi
Celem kampanii „TAK! dla edukacji klimatycznej” jest zwrócenie uwagi na rolę i potrzebę prowadzenia w szkołach rzetelnej edukacji klimatycznej – opartej na danych naukowych i realizowanej w ramach obowiązujących przedmiotów.
LIFESTYLE
2021-04-20
Ekologiczny Współdzielnik. Wola Park i WCK rozpoczynają konsultacje społeczne
Obecnie – we współpracy z Wolskim Centrum Kultury – Wola Park przygotowuje Współdzielnik, czyli ekologiczną przestrzeń dla warszawiaków. Przed startem tej inicjatywy odbędą się konsultacje społeczne, podczas których zebrane zostaną oczekiwania i pomysły mieszkańców.
LIFESTYLE
2021-04-19
3 kroki do życia w harmonii z naturą
Liczba rad, które słyszymy w kontekście ekologii i zrównoważonego rozwoju jest tak duża, że może przytłoczyć. Warto zatem skupić się na kilku wybranych i trzymać się ich konsekwentnie. Zachęca do tego między innymi Lambi – marka produkująca papiery higieniczne.
Źródło informacji: Hill+Knowlton Strategies
czytaj więcej