Biuro prasowe

LIFESTYLE 2021-03-17

Białostoccy licealiści korzystają z oferty podlaskich instytucji kulturalnych

Wirtualne spotkanie z reżyserem i aktorami teatru Wierszalin, festiwal literacki Książnicy Podlaskiej czy wykład na temat twórczości polskich pisarek – w I SLO przy Fabrycznej 10 życie kulturalne kwitnie mimo pandemii.
Źródło informacji: Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko
czytaj więcej
LIFESTYLE 2021-03-15

Rowerowe i aktywne powitanie wiosny

Dołącz do WRowerowego serwisu, aby rozpocząć wiosenną przygodę na dwóch kółkach. Do akcji zaprasza Wrocław Fashion Outlet
LIFESTYLE 2021-03-15

Szachy nowym trendem na TikToku. SzachMajk uczy zasad gry, która święci triumfy

Połączył popularność platformy społecznościowej i jeden z najmodniejszych trendów, który od lat jest jego pasją. Szachy, które wykorzystuje również w swojej pracy zawodowej, stały się również modne za sprawą serialowego hitu Netflixa „Gambit królowej”.
LIFESTYLE 2021-03-15

Homo Quaranticus - czyli czym żyli polscy Internauci w 2020

Głównymi tematami rozmów w Internecie były zakupy online, Netflix, dresy i praca z domu, jak wynika z raportu SentiOne. Zaskoczeniem jest ogromny wzrost zainteresowania siecią klubów fitness Zdrofit w okresie zamknięcia siłowni - rozmawiano o nim 5 razy częściej niż wcześniej.
LIFESTYLE 2021-03-11

50. urodziny Costa Coffee i nowa Oferta Wiosenna – świętuj razem z nami!

Sieć kawiarni Costa Coffee obchodzi w tym roku swoje 50. Urodziny! To będzie naprawdę słodki czas, bo z tej okazji marka przygotowała szereg niespodzianek dla gości
LIFESTYLE 2021-03-11

Naprawić, czy kupić nowe? Polacy vs usterki sprzętu domowego.

Jakich fachowców najczęściej szukamy? I o czym należy pamiętać, jeśli decydujemy się jednak na samodzielną naprawę?
LIFESTYLE 2021-03-08

„Pół na pół – gra bez zamiatania pod dywan” - rozmowy o podziale obowiazków

W ramach najnowszej kampanii "Pół na pół - gra bez zamiatania pod dywan”, IKEA zachęca do dzielenia się obowiązkami domowymi i szczerej rozmowy o tym, jak może wyglądać ich sprawiedliwy podział.
LIFESTYLE 2021-03-08

#Stronglikecoffee, czyli Starbucks opowiada o sile kobiet

Wyjątkowe kobiety zaangażowane są w cały proces pozyskiwania kawy Starbucks: od uprawy kawowca, aż po zarządzanie kawiarniami. Przy okazji Dnia Kobiet marka Starbucks dzieli się historiami swoich Partnerek i silnych kobiet z Rwandy i Sumatry, gdzie uprawiane są jej kawy.