Biuro prasowe

LIFESTYLE 2024-09-22

Smaczne i pożywne śniadania na zabiegane poranki z Bakaliami KRESTO

Wrzesień to czas powrotu do codziennych obowiązków – praca, szkoła, zajęcia dodatkowe. Każdy poranek to wyścig z czasem i bardzo ważną rolę w takim rytmie odgrywa pożywne i szybkie śniadanie.
LIFESTYLE 2024-09-18

Jesienne nawożenie dolistne: Klucz do zdrowych plonów i udanego sezonu

Wrzesień to zakończenie sezonu żniw i początek jesiennej wegetacji.
LIFESTYLE 2024-09-18

Kapary w oleju OLE! – składnik, który wzbogaca smak każdego dania

Dla wielbicieli tradycyjnych smaków i oryginalnej kuchni. Egzotyczne i niebanalne. Kapary w oleju OLE! to propozycja, która zachwyca nietuzinkowym smakiem i aromatem.
LIFESTYLE 2024-09-17

Tawerna Pepe Verde w Manufakturze obchodzi swoje 18. urodziny!

Już w środę, 18 września, przeniesiemy się w czasie! Z okazji 18. urodzin Tawerna Pepe Verde zaserwuje Gościom dania cieszące się popularnością w 2006 roku i przywróci ceny sprzed 18 lat!
LIFESTYLE 2024-09-17

Nowość z limitowanej serii Rarität od Tchibo: aromatyczna kawa z Gwatemali

Tchibo przedstawia kolejną nowość z kawowego segmentu premium. Räritat Santa Bárbara to kawa speciality prosto z Ameryki Łacińskiej. Wariant ten jest wyjątkowy również ze względu na realny udział Tchibo w sukcesie upraw w regionie Santa Bárbara.
LIFESTYLE 2024-09-16

Powraca 14. edycja programu edukacyjnego WINIARY „Gotuj się na zmiany”

Właśnie wystartowała kolejna odsłona programu edukacyjnego dla przedszkoli i szkół podstawowych – WINIARY „Gotuj się na zmiany”.
LIFESTYLE 2024-09-12

Nowa kampania Alpro: smak, produkty roślinne i Rozkoszny w rolach głównych

Marka Alpro wystartowała z nową kampanią promocyjną. Prowadzone pod hasłem "Roślinnie, zawsze pysznie!" działania mają na celu zachęcenie konsumentów do odkrywania różnorodności i bogactwa smaków, jakie oferują roślinne produkty Alpro.
LIFESTYLE 2024-09-11

Zdrowe śniadanie na dobry początek roku szkolnego

Dobre nawyki żywieniowe są kluczem do sukcesu zarówno w nauce, jak i w codziennym funkcjonowaniu czy rozwoju najmłodszych. W porannym pośpiechu kluczowe jest zapewnienie pełnowartościowego śniadania, które pozwoli dzieciom z energią podjąć się nowych wyzwań.
LIFESTYLE 2024-09-10

„Smakujemy z JemyJemy” - akcja cashback zup JemyJemy

10 września br. rozpoczęła się promocja konsumencka cashback marki JemyJemy „Smakujemy z JemyJemy”. Kampania promująca akcję zaplanowana jest w kanale digital, wspierana działaniami programatycznymi display i wideo, w mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży.
LIFESTYLE 2024-09-10

Słodka jesień z Tchibo, czyli inspiracje prosto z sadu!

We wrześniu Tchibo zabiera nas na kawową wyprawę do sadu, w którym rosną soczyste, dojrzewające gruszki. Marka włączyła do swojej oferty kawiarnianej Iced Latte oraz Cappuccino z nutami karmelu i gruszki właśnie. Są one dostępne na napoju roślinnym.