Biuro prasowe

LIFESTYLE 2024-07-08

Świętuj najsłodszy dzień w roku i poznaj historię kultowych draży

Świętuj najsłodszy dzień w roku i poznaj historię kultowych draży
LIFESTYLE 2024-07-05

Świętuj Dzień Czekolady razem z Lidl Polska

Lidl Polska, dla którego zrównoważony rozwój jest jednym z filarów polityki CSR, promuje świadome odżywianie, z poszanowaniem zasobów oraz osób pracujących w łańcuchach dostaw.
LIFESTYLE 2024-07-05

Nowy wymiar sałatki. Dodaj ten składnik i zachwyć się bogactwem smaku.

Nowy wymiar sałatki. Dodaj ten składnik i zachwyć się bogactwem smaku.
LIFESTYLE 2024-07-03

„Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w War

Oranżada Hellena wystartowała z nową odsłoną kampanii #hellendż, realizowaną w tym roku pod hasłem „Chwalcie siebie!”.
LIFESTYLE 2024-07-03

Chrup wafle Familijne i wygraj rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem!

Spotkanie z ulubionymi postaciami z kultowych animacji, światowej klasy pokazy oraz pięć niezwykłych krain – to tylko część atrakcji jakie czekają na zwycięzcę loterii „Mus to zobaczyć”, zorganizowanej przez markę Familijne.
LIFESTYLE 2024-07-02

Świadome wybory żywieniowe Polaków. Naturalne składniki nadal w trendach

Świadomość konsumentów w kwestii odżywiania rośnie w szybkim tempie. Polacy coraz uważniej analizują składy produktów spożywczych, poszukując naturalnych składników. FRoSTA, od lat konsekwentnie realizuje filozofię 100% naturalnego smaku.
LIFESTYLE 2024-06-28

Polscy konsumenci zainteresowani mlekiem A2A2

Polscy konsumenci zainteresowani mlekiem A2A2. Blisko połowa ankietowanych z chęcią spożywałaby nabiał o lepszej przyswajalności.
LIFESTYLE 2024-06-25

Co 3. Polak nie wie o tegorocznych zmianach w opłatach za plastikowe opakowania

Waterdrop wprowadza Limitowaną Soczystą Kolekcję, w której znajdują się nowe Microdrinki w cytrusowych smakach – grejpfrutowym, pomarańczowym oraz cytrynowym, a także wakacyjne gadżety.
Źródło informacji: Rocket Science
czytaj więcej
LIFESTYLE 2024-06-25

Activia rozwija ofertę jogurtów pitnych bez dodatku cukru

W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie konsumentów na produkty niezawierające cukrów dodanych oraz zainteresowanie jogurtami w formie pitnej, portfolio marki Activia zostało poszerzone o nowe warianty smakowe produktów pitnych bez dodatku cukru.