Biuro prasowe

LIFESTYLE 2024-10-07

Rozgrzewające napary i dania z Dalekiego Wschodu!

W tym sezonie warto zwrócić uwagę na tradycyjne azjatyckie napary i potrawy, które nie tylko przyniosą ukojenie w chłodniejsze dni, ale także zaskoczą wyjątkowymi smakami!
LIFESTYLE 2024-10-07

Ciasteczka neapolitańskie w jesiennych barwach

Trójkolorowe Ciasteczka neapolitańskie to przepis dla wszystkich, którzy kochają ciepłe swetry, rozgrzewające napary i domowe smakołyki.
Źródło informacji: Soul&Mind
czytaj więcej
LIFESTYLE 2024-10-04

Czas na gotowe zupy! - wystartowała jesienna kampania marki JemyJemy

Marka JemyJemy, lider* na rynku zup gotowych z półki, wraz z początkiem października rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię mediową, obejmującą OOH, digital, social media oraz aktywności w punktach sprzedaży.
LIFESTYLE 2024-10-03

Nowości produktowe FRoSTY – smak i różnorodność na każdą porę roku!

FRoSTA, znany producent mrożonek, kontynuuje rozwój swojej oferty, wychodząc naprzeciw potrzebom współczesnych konsumentów. Tej jesieni marka wprowadza do asortymentu kilka wyjątkowych nowości, które z pewnością sprawdzą się w codziennym menu.
LIFESTYLE 2024-10-03

Nowe MINIczekolady funkcjonalne z Wawelu: Koncentracja, Stres i Regeneracja

Wawel rozwija linię produktów funkcjonalnych. Pierwszym produktem w tej kategorii była MINIczekolada Danusia Malinowa Beauty z dziką różą (która jest naturalnym źródłem witaminy C) i kolagenem wprowadzona na rynek w kwietniu tego roku.
LIFESTYLE 2024-10-02

Blue Chai Latte jednym z głównych bohaterów jesiennego menu Tchibo

Tchibo otwiera nowy sezon w iście kolorowym stylu. W menu kawiarni Tchibo właśnie pojawił się napój Blue Chai Latte. Nowość charakteryzuje nietuzinkowy smak, unikatowy niebieski kolor oraz dobroczynne właściwości, dzięki obecności spiruliny w składzie.
LIFESTYLE 2024-10-02

Jesienna kampania marki Profi: „To jest ten smak!”

Marka Profi, lider* na rynku pasztetów w Polsce, wkracza w jesień z nową kampanią mediową prowadzoną pod hasłem „TO JEST TEN SMAK!”.
LIFESTYLE 2024-10-01

Pizza Hut wprowadza cyfrowe rozwiązania dla miłośników pizzy w Polsce

Pizza Hut Polska wprowadza cyfrowe innowacje, które odmienią doświadczenia klientów. Te innowacyjne rozwiązania mają na celu usprawnienie obsługi i zwiększenie wygody klientów, dostosowując się do współczesnych oczekiwań w branży gastronomicznej.
LIFESTYLE 2024-09-30

PFHBiPM podsumowuje projekt

Czy Polska ma realne szanse na uruchomienie linii produkcyjnej mleka A2A2?
LIFESTYLE 2024-09-27

Jak wołowina z USA zmieniała rynek kulinarny nad Wisłą

Budowanie rynku wołowiny premium w Polsce to proces, który rozpoczął się niemal dwie dekady temu, kiedy steki były jeszcze egzotycznym rarytasem.
Źródło informacji: Tender Meat sp. z o.o.
czytaj więcej