Biuro prasowe
LIFESTYLE
2023-03-01
Jajo dla przetwórcy czy dla konsumenta?
Branża jajeczna na świecie zmaga się dziś z ogromnymi wyzwaniami wewnętrznymi. Pomimo niskiej liczby jaj dostępnych na rynku globalnym, producenci muszą pokrywać zapotrzebowanie zarówno konsumenta detalicznego, jak i przetwórców.
LIFESTYLE
2023-02-22
Urodzinowy tydzień pełen atrakcji w Europie Centralnej
Europa Centralna na swoje 10. urodziny szykuje coś specjalnego. Od 27 lutego aż do 4 marca, na gości galerii czekać będzie mnóstwo atrakcji. Każdego dnia można będzie wziąć udział m.in. w rodzinnych warsztatach kreatywnych, nie zabraknie słodkości oraz wyjątkowych prezentów.
LIFESTYLE
2023-02-20
Wyjątkowe kolekcje od Pandory w Galerii Dominikańskiej
Wyjątkowe kolekcje od Pandory w Galerii Dominikańskiej
LIFESTYLE
2023-02-15
Tłusty Czwartek z ETC Swarzędz
„Powiedział Bartek, że dziś Tłusty Czwartek, a Bartkowa uwierzyła, dobrych pączków nasmażyła” mówi staropolskie przysłowie o najsłodszym dniu w roku! W ETC podpisujemy się pod tą słodką tradycją.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
czytaj więcej
LIFESTYLE
2023-02-13
Karp odpowiedzią na konsumenckie trendy
Czy sezon na karpia już minął? Absolutnie nie! Po tę rybę sięgać będziemy również w 2023 roku, ponieważ karp wpisuje się w dominujące trendy konsumenckie, czyli powrót do tego co lokalne i dobre dla środowiska.
Źródło informacji: M&CC
czytaj więcej
LIFESTYLE
2023-02-13
Poznaj Ukrainę od kuchni z nową ofertą Lidl Polska
Kuchnia ukraińska znana jest z sycących, aromatycznych potraw, których smak i prostota przygotowania trafiają w niejedne gusta. Od poniedziałku 13 lutego, w ramach Tygodnia Ukraińskiego, klienci sieci Lidl Polska będą mieli szansę spróbować, m.in.: bliny, pielmieni i wareniki.
LIFESTYLE
2023-02-08
Nowości Philips Sound – słuchawki na każdą okazję
Marka Philips Sound zaprezentowała nowe słuchawki na 2023 rok
LIFESTYLE
2023-02-08
Nowe modele Ambilight TV
Nowe modele Ambilight TV – jaśniejsze ekrany, mocniejszy procesor obrazu i Google TV
LIFESTYLE
2023-02-07
TP Vision odnotowuje wzrost w segmentach działalności Philips TV&Sound
TP Vision odnotowuje wzrost w kluczowych segmentach działalności Philips TV&Sound - pomimo negatywnego wpływu globalnych wydarzeń gospodarczych i politycznych
LIFESTYLE
2023-02-07
Packeta Poland – trzykrotny wzrost obrotów i plany na 2023
Packeta Poland – globalna, logistyczna platforma dla e-commerce – ma za sobą udany rok i ambitne plany na 2023.