Biuro prasowe

LIFESTYLE 2024-07-11

Dżem dla wielbicieli białej czekolady

Jednym z niecodziennych pomysłów jest dżem bananowy z białą czekoladą, przygotowany z wykorzystaniem cukru żelującego Diamant 3:1. Ten nietypowy przepis nie tylko pozwala na stworzenie wyjątkowego przysmaku, ale także stanowi doskonały pomysł na oryginalny i smaczny prezent.
Źródło informacji: Soul&Mind
czytaj więcej
LIFESTYLE 2024-07-08

Owocowe karmelki z Wawelu w edycji limitowanej

Kultowe, ręcznie produkowane karmelki z Wawelu tego lata dostępne są w nowej limitowanej odsłonie! W okresie wakacyjnym na sklepowych półkach pojawią się aż trzy rodzaje nowych karmelków: musujący X-PLODE, owocowe Fruxy oraz orzeźwiające Kwaśne.
LIFESTYLE 2024-07-08

Świętuj najsłodszy dzień w roku i poznaj historię kultowych draży

Świętuj najsłodszy dzień w roku i poznaj historię kultowych draży
LIFESTYLE 2024-07-05

Świętuj Dzień Czekolady razem z Lidl Polska

Lidl Polska, dla którego zrównoważony rozwój jest jednym z filarów polityki CSR, promuje świadome odżywianie, z poszanowaniem zasobów oraz osób pracujących w łańcuchach dostaw.
LIFESTYLE 2024-07-05

Nowy wymiar sałatki. Dodaj ten składnik i zachwyć się bogactwem smaku.

Nowy wymiar sałatki. Dodaj ten składnik i zachwyć się bogactwem smaku.
LIFESTYLE 2024-07-03

„Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w War

Oranżada Hellena wystartowała z nową odsłoną kampanii #hellendż, realizowaną w tym roku pod hasłem „Chwalcie siebie!”.
LIFESTYLE 2024-07-03

Chrup wafle Familijne i wygraj rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem!

Spotkanie z ulubionymi postaciami z kultowych animacji, światowej klasy pokazy oraz pięć niezwykłych krain – to tylko część atrakcji jakie czekają na zwycięzcę loterii „Mus to zobaczyć”, zorganizowanej przez markę Familijne.
LIFESTYLE 2024-07-02

Świadome wybory żywieniowe Polaków. Naturalne składniki nadal w trendach

Świadomość konsumentów w kwestii odżywiania rośnie w szybkim tempie. Polacy coraz uważniej analizują składy produktów spożywczych, poszukując naturalnych składników. FRoSTA, od lat konsekwentnie realizuje filozofię 100% naturalnego smaku.
LIFESTYLE 2024-06-28

Polscy konsumenci zainteresowani mlekiem A2A2

Polscy konsumenci zainteresowani mlekiem A2A2. Blisko połowa ankietowanych z chęcią spożywałaby nabiał o lepszej przyswajalności.