Biuro prasowe

LIFESTYLE 2024-07-16

Chocobon: nowy wymiar słodkości w Fabryce Norblina

Fabryka Norblina wzbogaciła się o kolejny koncept gastronomiczny. Z początkiem lipca swoje drzwi w warszawskim kompleksie przy Żelaznej 51/53 otworzył Chocobon – prawdziwy raj dla miłośników słodkości. Deserownia zajęła ponad 660 mkw. na poziomie -1, tuż obok Smart Kids Planet.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
czytaj więcej
LIFESTYLE 2024-07-15

Ruszają promocje w ramach „Włoskiego tygodnia” w Tchibo

Trwające właśnie lato i wakacje, to idealny czas na podróż do Włoch. Chcąc poczuć atmosferę tej malowniczej części Europy, nie musisz jednak bukować biletu lotniczego ani nawet pakować walizki. Wystarczy sięgnąć po kawy inspirowane włoskim stylem jej picia.
LIFESTYLE 2024-07-11

Dżem dla wielbicieli białej czekolady

Jednym z niecodziennych pomysłów jest dżem bananowy z białą czekoladą, przygotowany z wykorzystaniem cukru żelującego Diamant 3:1. Ten nietypowy przepis nie tylko pozwala na stworzenie wyjątkowego przysmaku, ale także stanowi doskonały pomysł na oryginalny i smaczny prezent.
Źródło informacji: Soul&Mind
czytaj więcej
LIFESTYLE 2024-07-08

Owocowe karmelki z Wawelu w edycji limitowanej

Kultowe, ręcznie produkowane karmelki z Wawelu tego lata dostępne są w nowej limitowanej odsłonie! W okresie wakacyjnym na sklepowych półkach pojawią się aż trzy rodzaje nowych karmelków: musujący X-PLODE, owocowe Fruxy oraz orzeźwiające Kwaśne.
LIFESTYLE 2024-07-08

Świętuj najsłodszy dzień w roku i poznaj historię kultowych draży

Świętuj najsłodszy dzień w roku i poznaj historię kultowych draży
LIFESTYLE 2024-07-05

Świętuj Dzień Czekolady razem z Lidl Polska

Lidl Polska, dla którego zrównoważony rozwój jest jednym z filarów polityki CSR, promuje świadome odżywianie, z poszanowaniem zasobów oraz osób pracujących w łańcuchach dostaw.
LIFESTYLE 2024-07-05

Nowy wymiar sałatki. Dodaj ten składnik i zachwyć się bogactwem smaku.

Nowy wymiar sałatki. Dodaj ten składnik i zachwyć się bogactwem smaku.
LIFESTYLE 2024-07-03

„Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w War

Oranżada Hellena wystartowała z nową odsłoną kampanii #hellendż, realizowaną w tym roku pod hasłem „Chwalcie siebie!”.
LIFESTYLE 2024-07-03

Chrup wafle Familijne i wygraj rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem!

Spotkanie z ulubionymi postaciami z kultowych animacji, światowej klasy pokazy oraz pięć niezwykłych krain – to tylko część atrakcji jakie czekają na zwycięzcę loterii „Mus to zobaczyć”, zorganizowanej przez markę Familijne.
LIFESTYLE 2024-07-02

Świadome wybory żywieniowe Polaków. Naturalne składniki nadal w trendach

Świadomość konsumentów w kwestii odżywiania rośnie w szybkim tempie. Polacy coraz uważniej analizują składy produktów spożywczych, poszukując naturalnych składników. FRoSTA, od lat konsekwentnie realizuje filozofię 100% naturalnego smaku.